• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Wonder woman 84

Serieus?
Zo fake als wa
Wonder woman goes superman?

Ze hebben het serieus verkloot in mn ogen :p

6/10
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73

Typishe Jovovich prent genre Resident Evil - dus pffft... breinloos popcornvermaak, but DAMN, die Atmos met BEQ is geschift. De OST kan er nog mee door, waar Haslinger's muzikale Underworld style ook hier en daar een rip off is zenne, maar kom...
Dien tandpasta lach van Jovovich én mr Jaa was er écht teveel aan 8-)
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Tja , niet echt een film maar heb zonet eens naar die show van Alex Agnew gekeken : be carefull what you wish for....tja met mommenten kan hem nog grappig zijn zolang hem niet de vulgaire toer opgaat ....dat er nog mensen betalen voor die zijn shows en dan nog applaudisseren wanneer die juist wat grote onzin heeft liggen verkondigen ...en dat ze dan nog applaudisseren wanneer hij dat dan ook zegt tegen die mensen dat ze grote onnozelaars zijn ....tja hij noemt zich een genie ...is niet echt moeilijk om een genie onder de dommeriken te zijn denk ik dan ....en dan nog eens de moraal. Ridder willen uithangen ...
Vroeger was hij misschien nog grappig te noemen maar nu ....nee niet echt ...was kostentechnisch dat de show erop zat .
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Monster Hunter: na 20min afgezet 😳

Het is niet omdat ik niet van dit soort films hou, want daarna heb ik Kong skull island opgezet. Ik moest deze nog altijd zien en ik ben blij dat ik gewacht heb tot ik atmos heb. Zalige atmos mix en zeer goede film 🥳
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Remaster versie


30 min extra Snyder vertier tov de orginele release - en natuurlijk ook in 4:3 - knallers zijn het, die Snyder cuts!

Heb ook G vs K bekeken - visueel een plaatje, hoewel ik de kwaliteit van de zogenaamde 4k stream maar poverkes vond. Release UHD voorzien Juni, dus dat wordt toch een rewatch. Heb er op voorhand niets over gelezen ofzo, maar snap nog steeds de reden van de film niet (behalve box office natuurlijk) - als je King of Monsters bekijkt...zei toch genoeg, dat was geschift, mr G op steroiden. Maar bon, visueel wel very nice, dus wordt een hebbeding.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
ToothLess ToothLess is er een verschil tussen de extended (2017) editie en de IMAX editie van dit jaar? Want beide zijn wel even lang...
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
ToothLess ToothLess is er een verschil tussen de extended (2017) editie en de IMAX editie van dit jaar? Want beide zijn wel even lang...
sorry, ja het is verwarrend - eigenlijk is de "ultimate" edition van 2016, die dan Snyder's director cut is met dat extra half uurke footage - and die werd dus nu remasterd: kleuren herdaan en die aspect ratio ;-)