• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
OK, bedankt! Dus best wel de versie nemen die nu op HBO is gekomen. Extended van 2016 en deze is dus wel hetzelfde, alleen is hij nu remasterd :)

Al die versies kunnen soms verwarrend zijn. Maar het is nog niet zo erg als Blade Runner... 😂
 
  • Vind ik leuk
Reactions: ToothLess

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
OK, bedankt! Dus best wel de versie nemen die nu op HBO is gekomen. Extended van 2016 en deze is dus wel hetzelfde, alleen is hij nu remasterd :)

Al die versies kunnen soms verwarrend zijn. Maar het is nog niet zo erg als Blade Runner... 😂
ja klopt - en soms stel je wel de vraag wat is nu eigenlijk de meerwaarde hé - zit'm soms in details maar of het dat dan uiteindelijk waard is om opnieuw aan te schaffen...
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Goh. Genoeg voorbeelden waarbij er een meerwaarde is, maar idem voor het tegenovergestelde!

Op internet kunnen we soms wel goed opzoeken wat de verschillen zijn. Maar helaas is het niet altijd even duidelijk. Gezien het hier enkel gaat over remaster van de extra scenes + originele aspect ratio zou ik durven zeggen van niet...

Als ik de film dan al gekocht heb ik zou hem op andere manieren proberen te pakken krijgen dan... :oops:
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
je ziet meer in het beeld he wegens de 4:3, :)
die zogenaamde 4K stream valt goed mee op een tvke van 65" maar op projectie valt dat toch dik tegen ivg wat je op een 4K schijf krijgt - en mocht je zelf een imax scherm staan hebben, zou het pas een meerwaarde zijn - maar allez, in corona tijd, waar geen kat naar de film kan gaan en je dus sowieso thuis moet kijken, waar het merendeel 16:9 kijkt dan toch zo een release doen... enfin ja, 't gaat over director visie, zoals hij het gewild heeft lol - ik ben toch geneigd 40% van de bars te verwijderen in dat geval - heeft toch net iets andere impact, mooi compromis ;-) als we het dan in hogere video bitrate nog krijgen, komt het wel snor!
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Monster hunter
De titel alleen al zegt genoeg.
Verwacht hier totaal geen verhaal.
Gewoon hersenloze actie.
En dat is het ook.
CGI is best goed.
Ik had hem flauwer verwacht door de reacties hier, maar vond hem eigenlijk beter dan godzilla vs kong
Toch een 6/10
Waardoor ik eigenlijk zin krijg om dat spel es te spelen.
Goeie atmos track
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Mortal Kombat, das nu de tweede of excuseer, derde verfilming van een game dat ik nog cava vind
7/10
de andere is monster hunter, maar zeker warcraft
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Met Breach : had je ook niet het gevoel dat de cgi nogal goedkoop overkwam ?
Met die ruimte beelden van het schip ?
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Without remorse (tom clancy) in de ht
Goe beeld en geluid. Film pakt je mee !
Een 8/10