• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
The Green Knight, man heb ik me moeten forceren om uit te kijken. Erna direct verwijderd :) Zegt genoeg zeker
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Batman vs Superman Extended Cut

Originele nooit gezien of toch niet volledig. Bale blijft voor mij de beste batman maar ik moet toegeven dat Affleck het hier ook goed heeft gedaan. Meer getormenteerd zoals Bale het ook speelt in de 2de maar vooral 3de batman film. Leuk om zien hoe de perceptie van de mensen kan veranderen door media, fake news en andere manipulatie. Goeie film. Hier wordt gespeeld met verschillende aspect ratios en dat kan ik wel smaken in de niet actie scenes.

Justice League / Snyders Cut.

Deze film is maar liefst 4u! Lange zit dus en de extra beelden brengen wel veel meer detail in de verschillende verhalen. Ik heb echter de originele ook nooit volledig gezien. Aspect ratio van 4:3 vind ik wel maar niets voor dergelijke films. Zeker bij actie of landschappen.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik heb ook liefst Bale
Batman vs superman, ik herinner me dat ik die niet zo goed vond, mss moet ik es herkijken
Justice league snyders cut ook nog niet gezien
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Sinds mijn beste filmmaatje er niet meer is, heb ik maanden geen films meer bekeken in de HT room.
Maar... live goes on, dus eindelijk weer de draad opgepikt en deze AQPP2 kunnen bekijken


Prachtige video transfer naar UHD - écht mjammie!
Maar jongens; wat een zalig Atmos track is me dat weer!
En de dynamiek is likkebaarden - van doodse stilte, naar ritselende blaadjes en fluitende vogeltjes in de lucht - naar slammend sublaag (weliswaar met de nodige BEQ !).
Qua verhaal, spreek ik niet over, 't vervolg staat wellicht weer te wachten als ze willen - maar 't is vooral de "sfeer" qua beeld en geluid dat gewoon goosebumps geeft hier - vandaar voor mij een dikke 9/10

CTIHfdy.jpg
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Oh ziet er goe uit, ik twijfel nu of ik part 1 gezien heb
Toch ff zien :p

Anyway

Hier Dune gezien , iets meer v verwacht , toch nog een 8/10
Ook Mosul gezien, een 6,5/10
 
  • Vind ik leuk
Reactions: ToothLess

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Oh ziet er goe uit, ik twijfel nu of ik part 1 gezien heb
Toch ff zien :p

Anyway

Hier Dune gezien , iets meer v verwacht , toch nog een 8/10
Ook Mosul gezien, een 6,5/10
altijd goed om de eerste eens te refreshen - die was qua verhaaltje toch net iets meer dan de tweede - maybe omdat het iets "nieuws" was ofzo? sowieso twee genietbare films vind ik

oh dune wil ik ook wel zien !
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Wij gaan vanavond naar Dune. Heb nog een paar cinema tickets die op moeten voor het eind van de maand.
En volgende maand staat de nieuwe Bond film op het programma.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Wij gaan vanavond naar Dune. Heb nog een paar cinema tickets die op moeten voor het eind van de maand.
En volgende maand staat de nieuwe Bond film op het programma.
Laat es weten wat je er van vindt!

Net gekeken naar de slag om de schelde
Nog een goeie film ! Krijgt een 7,5/10
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Tja, veel mensen vinden de oude Dune ook fantastisch, ik vind er geen bal aan. Ik ben eens benieuwd wat ik van de nieuwe ga vinden.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
De oude Dune was goed hoor ….ben ook benieuwd naar de nieuwe heb wel al een paar mensen gesproken die hem gezien hebben en die hem goed vinden .
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Hier ook gekeken naar quit place part II maar vond den eerste beter eerlijk gezegd , die monster zijn nu teveel aanwezig waar dat in de eerste minder was en dus echt bijdroeg aan de spanning …nu zijn het gewoon …monsters (of aliens gelijk ge wilt )
Geluid zat best wel snor . ;)

Kong versus goojira : tja , als ge van dat genre houdt zal hem niet slecht zijn maar die moet het echt hebben van die knokpartijen tussen de monsters en dan dat nevenverhaaltje van die blogger die inbreekt in een zwaar beveiligde installatie zonder enig probleem op een pc kan inloggen enz…..dat was er teveel aan (maar ze moesten ergens de link leggen héé)
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
A quiet place I
Echt nog een goeie film idd, zeker een 7,5/10
Benieuwd naar part II
En gezien dat part III ook komt
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Gisteren Dune gezien. Had nog nooit van Dune gehoord, dus was ben er naartoe gegaan zonder verwachtingen en voorkennis. Ik heb Dune gekozen omdat dat mij de beste film leek die ze momenteel spelen buiten James Bond. Volgende maand gaan we met vrienden naar de nieuwe Bond, maar we hadden nog gratis kaartjes die eind deze maand verlopen, dus daarom Dune gekozen.

In het begin van de film sprongen ze af en toe van de ene stam naar de andere en was ik niet altijd wie dat wie was, al werd dat naarmate de film vorderde wel beter. Voor degene die de oude gezien hebben of het boek gelezen hebben zal het wel allemaal beter te volgen zijn.
Het eerste deel kwam idd wel traag op gang, maar ik vind dat niet direct slecht ofzo. 2e deel was actie, maar bij momenten zeer voorspelbaar.
Ik zie dit wel liever dan de andere Marvel verhaaltjes zoals Captain America e.d. met de super hero's
Kwa beeld en geluid was het dik in orde. Toch blij dat ik gaan kijken ben. Ik geef hem een 7/10.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
A quiet place II
Ik vond hem net zo goed als deel 2
Helemaal niet storend dat die beesten er meer in komen!
Paar keer goed verschoten !
 
  • Vind ik leuk
Reactions: ToothLess

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Black widow : filmpke hangt inderdaad met boneknopen aan elkaar …met het gevolg dat hem ondanks de actie …vervelend werd