Skank
Well-Known Member
Ik had ook goesting maar niet om te klimmenFall. Beter dan verwacht 7/10. Knap wat ze hebben gedaan met een kleine cast. Deed me terug flink wat goesting krijgen om te gaan klimmen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ik had ook goesting maar niet om te klimmenFall. Beter dan verwacht 7/10. Knap wat ze hebben gedaan met een kleine cast. Deed me terug flink wat goesting krijgen om te gaan klimmen.
Een 6?Top gun Maverick 6/10. Eerlijk gezegd had ik er iets meer van verwacht. Geluid en scènes met jets waren top, maar het verhaal stelt teleur.
Yups ben deze donderdag gaan zien, ook in Antwerpen, Laser/3D/HFR (geen IMAX) en deel de meningen.Avatar 2 (IMAX 3D HFR in Antwerpen)
Visueel echt een topper. Echt ongelooflijk hoe ze emoties en gezichts expressie kunnen weergeven via CGI en dat nog eens in 3D.
De onderwaterbeelden zijn spectaculair.
De film gaan kijken in 3D HFR op iMax is een must.
Verhaal vond ik best wel OK.
Naar mijn mening zeker een 7.5 waard.
18.4euro in een gewone stoel en 22.4euro in een cosy seat. En dan nog 1.5euro per 3D bril.Verhaal van de eerste Avatar was ook niet waaaw... Dus voornaamste reden om die in cinema te zien is 3D want tegenwoordig heeft bijna niemand nog een 3D TV / Beamer. Slimme zet van de filmmaatschappij om mensen opnieuw naar de bioscoop te lokken.
Hoeveel was het voor een ticketje in Gent?