• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Jurassic world Dominion : tja waarom ??? Gewoon omdat ik nieuwsgierig was zeker wat ze er nu weer van gemaakt hadden maar is infeite gewoon terug een herhaling van de vorige waar ze wat originele karakters hebben bijgehaald van vroeger (waarom ???want veel toegevoegde waardes hadden ze niet echt ) en veel dino’s (maar net zoals bij house off dragons kunnen die beestjes niet alleen de film dragen .)…het einde …tja die vechtscheiding met de dino hebbenwe al eens gezien en iedreeen weet dat de t-rex ongeslagen moet blijven want hij is tenslotte het uithang bordje héé . ;)
Ook laten ze weeral een open eind voor eventueel nog een vervolg maar eerlijk gezegd hoop ik dat ze er nu mee stoppen of toch iets degelijks afleveren …tja…weer eentje die in de kast vliegt en er nooit meer uit zal komen denk ik .

Heb gekeken naar de blu ray versie en beeld en geluid vielen nog goed mee .(cgi was in ieder geval wel beter dan bij huose off dragons . ;) )
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Topgun Maverick : op zich een goede actiefilm met veel vlieg en stunt werk (vraag mij af of die jets zulke dingen wel kunnen doen . ) maar zoals hier ook al gezegd …het verhaal , de love en haat story maakt het een beetje langdradig en draagt niet echt bij (vond sommige passages gewoon vervelend maar ja )
wel leuk dat hem wat linken legt naar de eerste versie met zijn brommer en die Porsche de F14 Tomcat …(en ja ook veel foto’s)
Is het een waardige vervanger voor de eerste film ….tja , voor mij niet echt want het is eerder een dunne kopie met een ander actie moment eerder een degelijk vervolg .
 
  • Vind ik leuk
Reactions: krikri

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Filmdag in de HT

Na lang twijfelen wegens de negatieve commentaren gekeken naar laatste thor...
Viel uiteindelijk beter mee dan gedacht. 7/10

Tweede was ambulance... ook niet slecht!
6,5/10
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Moet die ook nog eens kijken die thor ….twijfel ook al die Marvels zijn nu niet echt hoogschieters
..
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Black panther - waranda forever, 7/10. Gaan kijken met gezin in Metropolis iMax 3D cosy Seats.

Heel goeie film, in tegenstelling tot de “kinderlijke humor” in de laatste Thor film is dit toch van een beter niveau.
Naar mijn mening wel de beste marvel film van de laatste 2 jaar.
Soundtrack was top, 3D vond ik zeker een meerwaarde. De bioscoop ervaring zal zeker meespelen in m’n beoordeling.
 
Laatst bewerkt:
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
All Quiet on the Western Front (DE versie): de reviews zijn niet gelogen, zeer goede film en de atmos track is subliem.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Avatar 2
Visueel enorm hoogstaand, zitten echte pareltjes tussen..
Qua verhaal, bwa
OF ik em beter vind dan het orignele, nee dat niet.
Maar hij blijft wel goed.
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Avatar 2 (IMAX 3D HFR in Antwerpen)

Visueel echt een topper. Echt ongelooflijk hoe ze emoties en gezichts expressie kunnen weergeven via CGI en dat nog eens in 3D.
De onderwaterbeelden zijn spectaculair.

De film gaan kijken in 3D HFR op iMax is een must.

Verhaal vond ik best wel OK.

Naar mijn mening zeker een 7.5 waard.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Black Adam: 6/10
Alles gaat veel te snel, er is niets opbouw, gewoon actie zonder verhaal.
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Avatar 2 (IMAX 3D HFR in Antwerpen)

Visueel echt een topper. Echt ongelooflijk hoe ze emoties en gezichts expressie kunnen weergeven via CGI en dat nog eens in 3D.
De onderwaterbeelden zijn spectaculair.

De film gaan kijken in 3D HFR op iMax is een must.

Verhaal vond ik best wel OK.

Naar mijn mening zeker een 7.5 waard.
Yups ben deze donderdag gaan zien, ook in Antwerpen, Laser/3D/HFR (geen IMAX) en deel de meningen.
Visueel een topper. Realistischer gaat het echt niet worden.
Verhaal tja ... ach gewoon ontspanning zeg maar.

Denk eraan dat deze film niet helemaal "CGI" is, omdat alle acteurs & gezichtsexpressies effectief van *echte* mensen afkomstig zijn (high-techg motion capture) , dat maakt het zo gruwelijk realistisch zeker wat gezichten, expressies betreft.



De kostprijs van deze film is dan ook astronomisch en is 1 van de duurste films ... 350/400 miljoen $ kan al tellen....


'Avatar: The Way of Water' needs $2 billion at box office to break even, says director James Cameron.
16 dec 2022
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Deze avond Avatar 2 gaan kijken in Laser Ultra 3D HFR. iMax is er niet in Gent.
Het was al lang geleden dat ik nog een 3D film had gezien, maar ik kan me nog goed herinneren dat Avatar 1 zowat de beste 3D film ooit is. Dus ik wou deze ook wel in 3D zien.
Kwa beeld en geluid een pareltje. Het verhaal is gewoon standaard, maar had eerlijk gezegd ook niks anders verwacht. Alleen mocht het misschien wel iets korter zijn, maar zo hadden ze tijd genoeg om wat visuele hoogstandjes te showcasen ;-)
 
  • Vind ik leuk
Reactions: jvanhambelgium

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Verhaal van de eerste Avatar was ook niet waaaw... Dus voornaamste reden om die in cinema te zien is 3D want tegenwoordig heeft bijna niemand nog een 3D TV / Beamer. Slimme zet van de filmmaatschappij om mensen opnieuw naar de bioscoop te lokken.

Hoeveel was het voor een ticketje in Gent?
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Verhaal van de eerste Avatar was ook niet waaaw... Dus voornaamste reden om die in cinema te zien is 3D want tegenwoordig heeft bijna niemand nog een 3D TV / Beamer. Slimme zet van de filmmaatschappij om mensen opnieuw naar de bioscoop te lokken.

Hoeveel was het voor een ticketje in Gent?
18.4euro in een gewone stoel en 22.4euro in een cosy seat. En dan nog 1.5euro per 3D bril.
Had gelukkig nog 2 gratis tickets om de prijs wat te drukken.