• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
157
66
Verhaal van de eerste Avatar was ook niet waaaw... Dus voornaamste reden om die in cinema te zien is 3D want tegenwoordig heeft bijna niemand nog een 3D TV / Beamer. Slimme zet van de filmmaatschappij om mensen opnieuw naar de bioscoop te lokken.

Hoeveel was het voor een ticketje in Gent?

een van de problemen denk is, dat 3D op je TV thuis, is een beetje 3D in een "doosje".
Als je 3D kan kijken op een imax scherm wordt het wel iets anders, en vind ik het wel een meerwaarde hebben.
De 3D uitvoering in Avatar is ook nog eens top (technisch vond ik die beter dan vb. Black Panther 2, er was vb. iets minder stutter ) . Zou blijkbaar te maken hebben met ondermeer de hogere framerate.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Secret headquarters : tja kinderfilmpje , superheld comedy met een slap verhaaltje denk zelfs dat de kindjes dit niet zullen smaken …of ze moeten jonger dan 10 zijn (dan is alles goed wat knalt en ontploft )
(Ahja , Volkswagen aanhangers gaan deze wel tof vinden denk ik want de supermobiel is een vw bus . ;) )
Is een filmpje dat ik zag liggen en dacht waarom niet . ;)
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Ben nu bezig met naar die laatste van Thor te kijken …wat voor een gedrog is me datte seg …
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Die film met die blauwe mensen in de zee, Wakanda Forever dus 🙄 Echt als dit het beste is wat ze kunnen verzinnen bij Marvel, dan hoeft het voor mij niet meer: 5/10
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Klopt... Kijk vooral naar series tegenwoordig. Uitzonderlijk eens een film.
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Het is komkommertijd, er is bijna niets fatsoenlijk uitgekomen de laatste tijd.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Wakanda forever …..tja heb hem afgezet voor de finale denk ik …is tergend lang en de lengte draagt in niets bij tot het verhaal ….okay weeral eens een groep mensen op aarde die nog ,nooit ontdekt zijn geweest en die ook toegang hebben tot “vibrantium “ en dan die vleugels op de enkels ….waar blijven ze het toch halen …Soit ga er eens goed over nadenken of ik het einde wen wil zien (denk dat ze die kukuklan gaat verslaan maar dat ze net op het einde tot inzicht komt en zijn leven spaart zoals het de Black panter betaamt . ;) )
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Black Adam : soit ga het kort houden , verhaal begon goed rammelt dan langs alle kanten , is dus weer zo een typisch helden gedoe filmpje waar alleen het geweld en spektakel centraal staat , de rest is ondergeschikt ….het wordt stilletjes aan tijd dat ze stoppen met dat heldentenor en weer eens terug films uitbrengen met “normale” mensen en een deftig verhaallijn .
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
The whale
Sterke acteerprestatie van hoofdrolspeler.
Buiten dat... maar matig.
Jammer dat het eindigt zoals je ook verwacht..
Buiten dat,een 7