Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Gisteren met de vrouw ook King Richard gezien. Idd een dijk van een acteerprestatie. 7,5 voor mij.Voor de fans van Will Smith - emancipation (7,5/10) en King Richard (7/10), wat mij betreft blijft dit toch een van beste acteurs ever.
Ik heb de vriendin nog niet kunnen overtuigen om die te kijken. Dit weekend nog eens poging doen nadat ik heb toegegeven aan Barbie. Ik vond er eerlijk gezegd niet veel aan en snap de hele hype niet.Gisteren met de vrouw ook King Richard gezien. Idd een dijk van een acteerprestatie. 7,5 voor mij.
Of anders mischien emancipation? Dikke aanrader, vind die nog net iets beter dan king Richard.
Je wordt ouderGisteren Mission Impossible 4 begonnen. Dat gaat zo tergend traag in het begin. De ene achtervolging achter de andere en ze duren allemaal 10 minuten. Ofwel ben ik oud aan het worden. Heb hem na 2h afgezet omdat ik slaap aant vallen was.
Had beter Oppenheimer opgezet, maar de vriendin was wat moe en ze wou een hersenloze film zien
Goh, ik vind dat het ook wel in 2 uurtjes kon. Gisteren nog de laatste 45min gezien.Als het te traag gaat, ben je niet te oud, maar te jong
Ik vond hem ook minder dan de vorige, maar ik heb hem wel in 1 keer uitgekeken. Maar ik kan me tegenwoordig ook storen aan toevalligheden in films, schrijf dan gewoon een beter verhaal
Spoiler:
Of je steekt jezelf in een luchtdichte kist met een gasmasker en de kist wordt dan op een trein gezet. Daarna moet je handlanger van de brug op de grein springen en de kist komen open maken zodat je ook op de trein kan. Kan je dan niet gewoon mee op de trein springen???
sluit me daarbij aan allee tis te zeggen 6,5Rebel Moon: eigenlijk viel het nog beter mee dan verwacht na alle negatieve reviews. Ok, hij is niet fantastisch en op den duur ben je die slowmo’s en het overacteren kostsbeu, maar tegenwoordig is het overal misserie, dus 7/10.