• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

paar weken geleden Deadpool vs Wolverine gaan zien.
Ik had wat gemengde gevoelens, bepaalde zaken vond ik zalig, andere zaken vond ik totaal niks dus dno, ik vond eerlijk gezegd Deadpool 1 & 2 beter.

Gisteren de nieuwe Alien gaan zien, vond het op zich wel een goede film vooral omdat het nog eens een Alien was en ik wel wat bevooroordeeld kan zijn kijk ik er iets te positief naar, sommige beslissingen van de personages waren zo.... Not done eigenlijk en ook zo het jagen van de aliens op de personages kwam veeeeel minder aan bod imo. Ook het einde vond ik euhm om het zacht te zeggen "zozo". Kben wel blij dat ik hem in de cinema gezien heb want de geluidseffecten in een SF horror film is gewoon leuk, al het geluid bij bepaalde stukken volledig weg en dan hoor je de mensen rondom u die aan het knabbelen zijn van hunne chips ook stoppen met knabbelen, bang om lawaai te maken :-D Viel zo hard op lol maar gewoon heeft toch nog steeds een andere impact dan de HC hier :)

Twisters in de HC gaan zien samen met de kinderen en vrouw en eigenlijk vonden we die dan weer beter als we verwachten, mijn zoon vond het geweldig allemaal :).
 
paar weken geleden Deadpool vs Wolverine gaan zien.
Ik had wat gemengde gevoelens, bepaalde zaken vond ik zalig, andere zaken vond ik totaal niks dus dno, ik vond eerlijk gezegd Deadpool 1 & 2 beter.

Gisteren de nieuwe Alien gaan zien, vond het op zich wel een goede film vooral omdat het nog eens een Alien was en ik wel wat bevooroordeeld kan zijn kijk ik er iets te positief naar, sommige beslissingen van de personages waren zo.... Not done eigenlijk en ook zo het jagen van de aliens op de personages kwam veeeeel minder aan bod imo. Ook het einde vond ik euhm om het zacht te zeggen "zozo". Kben wel blij dat ik hem in de cinema gezien heb want de geluidseffecten in een SF horror film is gewoon leuk, al het geluid bij bepaalde stukken volledig weg en dan hoor je de mensen rondom u die aan het knabbelen zijn van hunne chips ook stoppen met knabbelen, bang om lawaai te maken :-D Viel zo hard op lol maar gewoon heeft toch nog steeds een andere impact dan de HC hier :)

Twisters in de HC gaan zien samen met de kinderen en vrouw en eigenlijk vonden we die dan weer beter als we verwachten, mijn zoon vond het geweldig allemaal :).
Alle 3 hier hoog op mn lijstje !
 
paar weken geleden Deadpool vs Wolverine gaan zien.
Ik had wat gemengde gevoelens, bepaalde zaken vond ik zalig, andere zaken vond ik totaal niks dus dno, ik vond eerlijk gezegd Deadpool 1 & 2 beter.

Ik ben een paar weken geleden ook gaan kijken samen met de kinderen (10 en 14 jaar), ik had een beetje bang om binnen te geraken (Kinepolis Antwerpen), want het is een 16+ film, maar het was geen probleem. Hij is niet slecht, maar ik vind 1 & 2 ook beter, ik ben niet zo voor de multiverse.
 
Heb nu eindelijk Dune 2 bekeken …maar zal eerlijk zijn , heb hem afgezet omdat het mij gewoon teveel werd dat ze van de hak op de tak sprongen ….het verhaal op zich is niet slecht maar hoe het gebracht werd …nee sorry .., bv hij begint aan de woestijntocht…opeens staat hem te vechten tegen de harkonners…dan ineens staat hem op een worm te rijden en ineens heeft hem dan ook dat levenswater gedronken en ligt hem daar dood op de grond …zo van het één naar het ander …stoorde mij enorm en kon het dus niet meer aan en heb hem dus afgezet .

Kwestie van acteren en geluid weinig opmerkingen (de buren zullen het geweten hebben dat ik nog eens een filmpje gekeken heb . ;) ) maar zo maakt ge echt geen film héé …maak daan gewoon een film over zijn transformatie tot freeman en werk het verhaal dan beter uit .

(trouwens voor filmen moet ge echt niet meer bij mediamarkt zijn hier in Wilrijk , blijkbaar zijn ze dat aan het afbouwen omdat er echt weinig aanbod is tegenover vroeger . ; ) )
 
Back
Bovenaan