Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Alle 3 hier hoog op mn lijstje !paar weken geleden Deadpool vs Wolverine gaan zien.
Ik had wat gemengde gevoelens, bepaalde zaken vond ik zalig, andere zaken vond ik totaal niks dus dno, ik vond eerlijk gezegd Deadpool 1 & 2 beter.
Gisteren de nieuwe Alien gaan zien, vond het op zich wel een goede film vooral omdat het nog eens een Alien was en ik wel wat bevooroordeeld kan zijn kijk ik er iets te positief naar, sommige beslissingen van de personages waren zo.... Not done eigenlijk en ook zo het jagen van de aliens op de personages kwam veeeeel minder aan bod imo. Ook het einde vond ik euhm om het zacht te zeggen "zozo". Kben wel blij dat ik hem in de cinema gezien heb want de geluidseffecten in een SF horror film is gewoon leuk, al het geluid bij bepaalde stukken volledig weg en dan hoor je de mensen rondom u die aan het knabbelen zijn van hunne chips ook stoppen met knabbelen, bang om lawaai te maken :-D Viel zo hard op lol maar gewoon heeft toch nog steeds een andere impact dan de HC hier
Twisters in de HC gaan zien samen met de kinderen en vrouw en eigenlijk vonden we die dan weer beter als we verwachten, mijn zoon vond het geweldig allemaal .
paar weken geleden Deadpool vs Wolverine gaan zien.
Ik had wat gemengde gevoelens, bepaalde zaken vond ik zalig, andere zaken vond ik totaal niks dus dno, ik vond eerlijk gezegd Deadpool 1 & 2 beter.
Kvond hem ook veel minder als de voorgaande, sommige zaken waren nog wel grappig maar ik vond deadpool 1 en 2 zeker beter.Deadpool vs wolverine..
Argh Marvel komaan. cut the crap... vroeger waren de superheldenfilms zo goe, maar nu...