• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Neen, ik weet dat dit wel een volledige remake was en nog goed ook
263a.png

Misschien de oude ook eens bekijken?

Moet je zeker eens doen.

Hij is wel een beetje gedateerd maar blijft goed.;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Monsters university : bwa,viel best nog mee maar denk dat het concept nu toch is uitgemolken.

Beeld was prima vol detail,geluid zit ook goed ( en heb geen probleem gehad met het dtshd 7.1 geluidspoor ondanks dat ik bitsream doorstuur.;) )?

In 3d he?

Gewone 2d ook geen probs!

Appels met appels vgl'en

Sommige hebben blijkbaar dezelfde problemen gehad in 2D. Ikke dus niet.
1f609.png

Bounty killer : is weer zo een specialekke,een mix van suckerpunch met madmax en dat alles overgoten met een sausje van bloed,ontploffende hoofden en jaren zestig kleding en haardracht....het is gewoon zo chaotisch en overdreven dat het gewoonweg grappig wordt maar dat maakt het juist goed.Acteurs acteren wonderwel goed ( denk dat ze wel veel hebben afgelachen) en ja het bloed spat gewoonweg van het scherm...

Het beeld was prima en het geluid ook....

een must see voor fantasieliefhebbers en manga lovers ook

Niet geschikt voor kinderen.;)

De eerste twee lord of the rings extended editions. 2 x bijna 4 uur. Mja, wauw gewoon wauw.

Vikingdom : gewoon een vertellingske over een vikingverhaal met daarbij de nodige stoere Noormannen (een hoop Arnolds bij elkaar ) en noorvrouw.....bwa,begon toch een beetje te vervelen en de dialogen tussen de gevechten zijn nu ook niet van zulk niveau dat ze de film deugd doen en de gevechten op zich beperken zich gewoon tot het nodige hak en slash werk .... Beeld en geluid zijn wel goed te noemen.

Oblivion : gewoon nog eens herbekeken en het blijven toch knappe beelden en het geluid was deze keer wel goed.;)

The purge : dat zijn zo van die filmen die u willen laten nadenken....er zat genoeg vaart in om niet te vervelen,kwestie van verhaallijn...ja...soit.

Al bij al viel hem nog goed mee maar was natuurlijk heel voorspelbaar....waarom dat moordenaars in een film altijd eerst een uitleg willen geven....gewoon overhalen die trekker.
1f609.png

Het beeld en geluid waren gewoonweg goed.

The purge : dat zijn zo van die filmen die u willen laten nadenken....er zat genoeg vaart in om niet te vervelen,kwestie van verhaallijn...ja...soit.

Al bij al viel hem nog goed mee maar was natuurlijk heel voorspelbaar....waarom dat moordenaars in een film altijd eerst een uitleg willen geven....gewoon overhalen die trekker.
1f609.png

Het beeld en geluid waren gewoonweg goed.
Nog niet gezien, maar blijkbaar wel de moeite ?

Kick-ass 2 : het verhaal over die 15 jarige meid vond ik goed al de rest dat er rond gebeurde was meer een verkleedpartij...heel het verhaal opzich vond ik eerder zwakjes...ik kreeg gewoon de indruk van hoe zotter hoe beter...die,russische

Madam on steriodes....belachelijk gewoon,het eind gevecht was maar zwakjes....die slechterik...och kom nu.

Op naar kick-ass 3....

Beeld en geluid waren wel goed .

Hours : mooi vertellingske,beetje traag ...maar dat kan ook niet anders,het opbouwen gebeurde vrij goed einde voorspelbaar...mooie avondvuller maar gevoelsmatig zat ik niet echt in de film,ik,had er totaal geen voeling mee.

Beeld en geluid waren prima .

Lotr the return of the king ext. edition.

263 minuten genoten. Nu gestart met de extra's, behind the scenes sta eerst op het programma.

Red 2 : achja,het is eens niet James Bond die de wereld red van de ondergang ,film ging vrij vlotjes,beetje humor ,wat overdreven actie,voorspelbaar einde,goede avondvuller ondanks de oudjes....;)

Beeld en geluid waren goed .

The hobbit: an unexpected journey.

Fantastisch avontuur alweer en wat een kwaliteits bluray.

Morgen of overmorgen maar is naar metropolis voor de nieuwste.

The heat : heb hem afgezet...misschien dat ik hem nog een kansje zal geven maar deze verveelde snel.....na 20 keer bals en vagina en cunt gehoord te hebben was ik het wel een beetje beu.....denk dat het humoristisch bedoelt was maar heb het nog al gezegd...Amerikaanse humor...bullshit.

Beeld en geluid was wel goed ( voor zolang ik hem gekeken heb)

The heat : heb hem afgezet...misschien dat ik hem nog een kansje zal geven maar deze verveelde snel.....na 20 keer bals en vagina en cunt gehoord te hebben was ik het wel een beetje beu.....denk dat het humoristisch bedoelt was maar heb het nog al gezegd...Amerikaanse humor...bullshit.

Beeld en geluid was wel goed ( voor zolang ik hem gekeken heb)
Ook gezien en trok op niks
2639.png
  Deze vond ik dan wel weer goed: The Conjuring  
88240.200.jpg

De nieuwste hobbit.

Heb er echt weer enorm van genoten.Vond hem echt weer heel goed, vooral het tweede deel van de film. Smaug was erg cool gedaan.

Hop naar deel 3.

Ik kijk van mijn leven geen film meer in 3d, buiten animatiefilms. Was echt een hel om die stomme bril bijna drie uur op te hebben.

En dit om gewoon af en toe is wa sneeuwvlokken in de zaal te zien vliegen... Vond er geen jota aan. Echt spikt dat ik niet voor 2d gegaan ben.

Bond the conjuring niet zo goed, zwaar overroepen. Was hobbit 2 beter dan deel 1?

Bond the conjuring niet zo goed, zwaar overroepen.
Voor de Believers, was dit gebaseerd op een waar gebeurd verhaal, dus kan je er ook helaas niet meer van maken, dan wat er volgens de Believers is gebeurd
1f606.png

Back
Bovenaan