Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Nee, men ps4 ondersteunt het niet! :angry:pacific rim in 3d?
Je PS 3 toch wel? Daar heb je dan zo'n mooie 3d beamer en kun je hem niet gebruiken. Echt ontzettend jammer !Nee, men ps4 ondersteunt het niet! :angry:
Ik lees overal goeie dingen over rush Toch es proberen, twijfel alleen tussen de mkv versie of BD versie. Is het een film die je nog eens zou bekijken? Met mega geluid en beeld?Rush 8.5/10 . Kon ons boeien tot het laatste alhoewel we eigenlijk geen F1 fans zijn. The Butler 7/10. Geen slechte film maar het mist toch een 'je ne sais pas quoi 'om een toppertje te zijn. Carrie 4/10 . Pure rommel zoals verwacht. Ze mogen nu wel stoppen met hun remakes :angry:
PS3 is al reeds verkocht aan een vriend van me. Ik denk een oplossing gevonden te hebben. Al gezien ik toch altijd films huur, kan ik ze rippen naar mijn NAS en afspelen via mijn Dune. Vanavond eens proberen!Je PS 3 toch wel? Daar heb je dan zo'n mooie 3d beamer en kun je hem niet gebruiken. Echt ontzettend jammer !
Allee dus een keer iets van Formule 1 waarbij je niet in slaap valtRush 8/10
Goede film die , zoals jake aanhaalde, ook mij,als niet f1 fan kon bekoren,
ah, wist niet dat mvc beter was.Waarom zet je dit om naar mkv?
Gewoon afspelen als 3d bluray mvc formaat zo heb je geen verlies.
Dvdfab is super handig ja!
Rush gezien, lekker, brom brom! More of that! Veel beter dan f&f!
Rush gezien, lekker, brom brom! More of that! Veel beter dan f&f!