• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Damn, dan hoeft de bioscoop voor mij niet. Kijk ik lekker thuis !

Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren eens de tijd genomen om naar 2 films te kijken:   Oblivion: 8/10 Ik heb echt genoten van die film!
263a.png
  Pacific rim: 6,5/10 Ondanks het leuke verhaal, effects, ... heb ik mij mateloos geërgerd aan het slechte acteerwerk!

Afgelopen zaterdag eindelijk The Broken Circle Breakdown gezien. Aangenaam verrast! 9/10 voor mij!

Rush 8.5/10 . Kon ons boeien tot het laatste alhoewel we eigenlijk geen F1 fans zijn. The Butler 7/10. Geen slechte film maar het mist toch een 'je ne sais pas quoi 'om een toppertje te zijn. Carrie 4/10 . Pure rommel zoals verwacht. Ze mogen nu wel stoppen met hun remakes :angry:

Nee, men ps4 ondersteunt het niet! :angry:
  Je PS 3 toch wel? Daar heb je dan zo'n mooie 3d beamer en kun je hem niet gebruiken. Echt ontzettend jammer !

Rush 8.5/10 . Kon ons boeien tot het laatste alhoewel we eigenlijk geen F1 fans zijn. The Butler 7/10. Geen slechte film maar het mist toch een 'je ne sais pas quoi 'om een toppertje te zijn. Carrie 4/10 . Pure rommel zoals verwacht. Ze mogen nu wel stoppen met hun remakes :angry:
  Ik lees overal goeie dingen over rush Toch es proberen, twijfel alleen tussen de mkv versie of BD versie. Is het een film die je nog eens zou bekijken? Met mega geluid en beeld?

Je PS 3 toch wel? Daar heb je dan zo'n mooie 3d beamer en kun je hem niet gebruiken. Echt ontzettend jammer !
  PS3 is al reeds verkocht aan een vriend van me. Ik denk een oplossing gevonden te hebben. Al gezien ik toch altijd films huur, kan ik ze rippen naar mijn NAS en afspelen via mijn Dune. Vanavond eens proberen!
263a.png

Opnieuw bekijken ? Neen niet direct, we hebben die pas 2 dagen geleden nog maar gezien
1f644.png
Het was een Mkv ,beeld viel goed mee ,geluid was ook niet slecht.

Rush 8/10

Goede film die , zoals jake aanhaalde, ook mij,als niet f1 fan kon bekoren,

Rush 8/10

Goede film die , zoals jake aanhaalde, ook mij,als niet f1 fan kon bekoren,
  Allee dus een keer iets van Formule 1 waarbij je niet in slaap valt
1f606.png

Gisterenavond dus met DVDfab een 3D MKV file gemaakt van de oorspronkelijke Blu-ray. In de instellingen van DVDfab kan je kiezen 3D of 2D, taal ondertitels, geluid kwaliteit, codecs, .... super handig gewoon! Daarna uploaden naar men NAS en afspelen met de Dune HD base 3D.
263a.png

Waarom zet je dit om naar mkv?

Gewoon afspelen als 3d bluray mvc formaat zo heb je geen verlies.

Dvdfab is super handig ja!

Rush gezien, lekker, brom brom! More of that! Veel beter dan f&f!

Waarom zet je dit om naar mkv?

Gewoon afspelen als 3d bluray mvc formaat zo heb je geen verlies.

Dvdfab is super handig ja!

ah, wist niet dat mvc beter was.
263a.png

Mvc is origineel en beste dat er is... (Behalve full sbs maar dat vind je niet)

Da kunde toch echt ni vergelijken met f&f e? Het is een waargebeurd verhaal...

Het is gewoon veel realistischer, ook macho maar op een goeie manier, ik vind van wel

Macho? Zo was James Hunt gewoon. Als ge dit te vergelijken vind met fast and the furious , daar is mijn verstand te klein voor.

Back
Bovenaan