• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Art of flight 8/10 Wat een beelden man! Echt geschift ! Was nochtans maar een mkv, maar wat een detail in beeld ! Idem dito geluid, die zelfs nog maar dd 5.1 was   Iemand de 3d versie al gezien?   Je krijgt zoooooooo goesting om te snowboarden Zal ook wel niet meer voor mij weggelegd zijn maar soit.   Echt prachtig!

Laatst bewerkt door een moderator:
Vond het op den duur eerder slaapverwekkend...t'is altijd hetzelfdewat je te zien krijgt...( behalve met dat schieten...dat was nog een beetje leutig) maarbeeld en geluid zijn inderdaad prima.;)

Hunger games catching fire

Ben er weer niet zo voor te vinden.

Komt veel te traag op gang

7/10 hoewel ik eerst 6 ging geven

6,5 dus
263a.png
  Ben natuurlijk zelf héél benieuwd naar deze, als fan zijnde. Stijn stuur me eens een PM welke je hebt gebruikt.

Vond hem echt belachelijk slecht, en veel te weinig aktie.

The Hunger Games ;catching fire : Slecht 4/10   Wat sterren als Woody Harrelson ,Donald Sutherland en P.S. Hoffman komen doen in dit gedrocht is mij toch een raadsel .Lezen zij die scripts niet ? Het gene mij het meest ergerde aan dit misbaksel is toch de expressieloze trien Jennifer Lawrence.Acteren kan dat mens zeker niet.En dan nog te zwijgen over randdebiel Lenny Kravitz... Waarschijnlijk komen zij uit hetzelfde stal als dat ander ergelijk mens vanuit die Twilight film reeks ,Kristen Stewart.   Memo naar mezelf ; vermijd tijdsverlies door naar zulke rommel te kijken.   Goeiemorgen allemaal !
1f609.png

Pain&gain : wat moet ik daar over zeggen...totale flop,het sap is de kool niet waard....

White house down: man,man waar blijven ze het toch halen...over de top patriotisme tot en met...lets start WOIII...yipiejajee...

Riddick : infeite een herhaling van den eerste film....wat is dat toch met die planeten...achja,gewoon een goed avondvullerke.

O Brother, Where Art Thou? (2000)

Pfff vrij veel flauwe humor en ni echt goed te noemen maar op de een of andere manier wilde ik hem toch uitkijken. 5/10

Pain&gain : wat moet ik daar over zeggen...totale flop,het sap is de kool niet waard....
  Dat vond ik nu juist wel een vrij goede film. Wetende dat dit echt gebeurd is maakt het nog absurder...die bbq alleen al
1f606.png

Escape plan : 6,5 / 10 Degelijke popcorn flick .

Escape plan : 6,5 / 10 Degelijke popcorn flick .
Op een gegeven moment dacht ik dat ik weer aan Swarzies oud films zoals Commando waar hij gewoon alles neermaait! Grappig! The Hunger Games: inderdaad bleef wat op mijn hunger zitten!

Dat vond ik nu juist wel een vrij goede film. Wetende dat dit echt gebeurd is maakt het nog absurder...die bbq alleen al
1f606.png

Amai vond ge da. Was vo mij toch ook de grootste flop van het jaar ze, damn.

This is the end : bullshit van de bovenste plank...verhaaltje alla the mist maar die dialogen man,mischien dat ze dat grappig vinden in den ameriek ....

R.i.p.d : bwa,avondvullertje die soms leuk overkwam maar echt grappig werd het nooit.

This is the is goed voor enkele minuten, daarna is de lol er idd af.   RIPD vond ik maar een stomme film, MIB rip off.

Back
Bovenaan