Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ik vond van wel. Schitterend verhaal (Drama & komedie) en indrukwekkend acteerwerk van Dicaprio!Wow zo goed?
Er was een vriend langsgekomen die veel snowboard. Ideale voorbeeld dan om hem met de nieuwe tv kennis te laten maken Akkoord, maar OOS is wel wat het spectaculair maakt imo. De diepte is natuurlijk wel prachtig, ongetwijfeld.super he, art of flight 3d is niet altijd out of screen he, veel mensen verwachten dat altijd. 3d is vooral diepte, en in mijn insziens toch ook veel aangenamer kijken De out of screen gebruiken als schrik effect ofzo vind ik dan wel prettig maar het mag absoluut niet teveel voorkomen !
Ik hou eigenlijk niet van zombie films. Vind ze altijd zo dom eigenlijk. Maar deze was inderdaad echt top ! Kijk uit naar deel 2!World War Z -- 8/10 Als je van zombiefilms houdt, deze is wel iets anders
Deze en "28 Weeks Later" zijn naar mijn smaak de beste zombiefilms, de overige zijn inderdaad wat aan de domme zijde. Je kan het die zombies ook niet echt kwalijk nemenIk hou eigenlijk niet van zombie films. Vind ze altijd zo dom eigenlijk.