Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Gisteren "28 Days Later" gezien! Voor een zombiefilm, maar vooral voor de sfeer een 9/1028 days is de eerste film, 28 weeks is de sequelDe eerste is idd iets beter qua sfeer en zo.
B) Naar het schijnt zou er ook een nog een 28 months later moeten komen.Gisteren "28 Days Later" gezien! Voor een zombiefilm, maar vooral voor de sfeer een 9/10
Een mix met de zombies uit de film "World War Z" zou echt te gek zijnB) Naar het schijnt zou er ook een nog een 28 months later moeten komen.
Net naar de 2D versie gekeken. Vind hem wel de moeite 8/10. Ik ga nu niet alles in 3D beginnen bekijken. Ik vind het vermoeiender voor de ogen en ik heb ook geen oplaadbare brillen.Iemand thor 2 al in 3d gezien? Goed? Of toch beter 2d versie?
Waar blijft turbo...
Degene die bij mijn tv zitten. Zijn er met een batterijtje.Welke brillen heb je dan? Wegwerp?
Over het 3D deel geef ik je gelijk, maar het verhaal is wel belachelijk voorspelbaar. Moest de film het niet van de special effects hebben zou hij bij mij max een 6/10 krijgen.Heb daarnet Gravity in 3D gezien en moet zeggen was aangenaam verrast! Je hebt van die 3D films waarvan de 3D afdruipt maar deze was subtiel zonder te storen! Aanrader! Film : 8/10 3D : 9/10