Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Qua 3D effecten 9/10, qua inhoud 5,5/10. Het gaat hem hier blijkbaar gewoon meer om de mooie beelden en effecten. Duurt +-40min. [REC] ken je niet?! Zeker eens bekijken dan, is een Spaanse film. http://www.imdb.com/title/tt1038988/?ref_=nv_sr_6 Er is hier een Amerikaanse remake van gemaakt, Quarantine genaamd. Maar de originele Spaanse film is veel beter.Oeveel geef je imax ocean dinges?
Djaxx wolf zo goed ja?
Rec? Ken ik niet
Als "28 Days Later" in dezelfde sfeer zit, dan moet ik die zeker ook eens bekijkenDan moet je zeker ook diens voorloper eens bekijken 28 Days Later... die vond ik persoonlijk nog beter dan 28 Weeks Later. World War Z is inderdaad een zalig filmpje ... laten we even wat zombies opstapelen tegen een muur aan
Als "28 Days Later" in dezelfde sfeer zit, dan moet ik die zeker ook eens bekijkenDan moet je zeker ook diens voorloper eens bekijken 28 Days Later... die vond ik persoonlijk nog beter dan 28 Weeks Later. World War Z is inderdaad een zalig filmpje ... laten we even wat zombies opstapelen tegen een muur aan
Hmm, kende ik nog niet, zal eens opzoeken.[REC] moet je zeker ook eens bekijken dan, die hoort ook bij de top "zombie" films
28 days is de eerste film, 28 weeks is de sequelAls "28 Days Later" in dezelfde sfeer zit, dan moet ik die zeker ook eens bekijken
Helemaal mee eens28 days is de eerste film, 28 weeks is de sequelDe eerste is idd iets beter qua sfeer en zo.
Vandaag ook gezien, geen slechte film, maar teveel in één film willen stekenOp aanraden v buddha
Lol
Enders game!
Man pfff
Waste of time
5/10
Score Iron Man 3 gebaseerd op de 3d effecten of op de film? Heb hem al in 2D gezien. Ik vond Percy Jackson ook maar crap. Was er zelfs bij in slaap gevallenVanmorgen iron man 3 3d. 9/10
Daarpas percy jackson sea of monsters. 4/10. Zo fake als wa