• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Rommel : Film over het leven van Rommel na zijn Afrika campagne,viel nog best mee,natuurlijk niet echt actie maar eerder geschiedkundig gericht .

Laatst bewerkt door een moderator:
Allee jong, een plaske bloed moet toch kunnen
1f606.png

Jack reacher

6,5/10

Laatste uur is beter dan het eerste..

Jurassic Park 3D....de voetstap van Rex brulde uit mijn SVS
1f61b.png
en keek toch maar voor de zekerheid buiten
1f606.png

I Spit On Your Grave :veel cliche's maar toch goed voor 1 kijkbeurt. 6/10

Memento   Had hem nog ni gezien, vond hem goed

Jack Reacher :khad er veel meer van verwacht 6/10

Jack Reacher :khad er veel meer van verwacht 6/10
  Idem Zoals ik zei, het eerste uur is eg matig, daarna wel beter Ik gaf hem een 6,5/10

Vond deze zelf eigenlijk wel sterk over de gehele lijn. Er zijn natuurlijk altijd min puntjes te vinden in films maar deze krijgt van mij toch een dikke 8

Mama 2013 Bwa   Niet echt geschrokken Ik kan me precies niet meer zo goed vermaken met horros...   6/10

Life of pi : visueel een spectakel,je ziet wel dat hem voor 3D is gemaakt en de cgi valt ook wel heel hard op soms.Verhaal is een mooi sprookje maar ik vond de film eerder traag . Geluid viel met momenten mee ,beste scene in de storm dat je echt de zee rond u hoort en de donder en bliksem die inslaat maar dit kan de film echt niet redden.

The Last Stand 7/10   Goede LFE momenten voor mijn sub tijdens de gunfights! Over de film....het wordt stilletjes aan de 'last stand' voor swarzenegger!  
arnold_in_the_last_standnormal.jpg

The hobbit : zoals al eerder aangehaalt veel te langdradig soms,beeld en geluid waren wel in orde maar tsja.....was toch kontent dat hem gedaan was.   Companie of heroes : oorlogsdrama/film met vrij veel schietactie en het gaat over het stelen van de atoombom van de Duitsers......waarheid of niet laten we in het midden.Verhaal op zich begon vrij goed maar ging snel naar slecht,gewoonweg ongelovige scenes (gelijk 4 Amerikanen die al engels sprekend door een duitse stad vol soldaten wandelen,weliswaar in een duits uniform maar all

Back
Bovenaan