• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Mama: geesten ,spoken en creepy kids doen het wel voor mij. Goed voor 1 kijkbeurt 6.5 /10

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo goed doen ze het bljkbaar niet voor je he

Vond hem zelf ook maar mager

Zo goed doen ze het bljkbaar niet voor je he

Vond hem zelf ook maar mager
Eigenlijk vond ik de laatste 10 min ofzo zwak.... Begint als 'horror ',bouwt redelijk goed op en dan....sprookjesverhaal. Was het niet voor het einde gaf ik het wel iets meer. Kvond het geluid wel zeer goed.

Crimi clowns de movie. De serie is net iets beter. Begin was beetje zwak maar film wordt alsmaar beter... Heb mij goed vermaakt

9.80 voor een gewone film is wel schandalig duur...

Good will hunting nog eens herbekeken. Blijft een goede

Afgelopen maandag: Oblivion 7/10   Was ok, maar zat op het einde toch nog wat op mijn honger.   Kinepolis Oostende is wel zalig! Nooit/amper volk en dus ook geen storende elementen in de zaal
263a.png
Het meeste volk dat ik daar ooit al geteld heb was +-40 man voor een film die net uit is. Hoe ze daar blijven bestaan is mij een raadsel, maar ik vind het wel aangenaam kijken zo
263a.png

Imaginaerum - mooi verhaal en vooral goede muziek Tuomas van Nightwish mag nog filmmuziek maken mijn gedacht !

Vandaag proberen te kijken maar niet uitgekeken :

Jurasisic attack : tja,als zelfs de dinos boven de grond beginnen te zweven......

Space soldiers : mischien moet ik deze nog eens een kans geven maar overacting amaaaaai....

R2B return to base : koreaanse versie van topgun maar dan zonder goede muziek maar wel de nodige arrogantie.Scenes met de vlziegtuigen en maneuvers vielen best wel mee en het gebrul van de motoren is ook wel goed verzorgd maar dat kan de film echt niet redden. Kzal den dezen ook nog eens een kans geven maar dan als ik echt goedting heb.
1f609.png

Dredd   Ok, ben niet de grootste sci fi fan maar amai men oor, wat ne zaagfilm was me dat seg. Allemaal te voorspelbaar en vond de rookie ook echt slecht acteren. Nee, dit was echt een grote teleurstelling.

The imposible : mooie drama,film is best goed ,meeslepend,bruut......het noodlot slaat hard toe en dan moet je net dat beetje geluk hebben dat alles nog goed komt.Gebasseerd op een waar gebeurt verhaal .

The words : nog een drama maar dan van de andere soort,beetje diepzinnig...viel best nog mee.trage opbouw meeslepend verhaal een einde waar je over moet nadenken.

A Better life   Vond hem echt wel super goed. 8.5/10

geef hem zelf meer dan imdb bv, maar ja da is ieder zen smaak natuurlijk   Gisternacht nog:   Come un chef met jean reno   Kook graag dus had me prima kunnen liggen maar trok echt op de ballen, ook Reno kon dit niet redden.

Mmm dan toch maar es proberen De laatste tijd enorm veel "horror" gezien die mij eigenlijk echt niet kon bekoren zoals vroeger...   Ik geef deze nog een kans, en dan is het game over voor horror voor mij

Enige die deftig was, is trouwens "the descent" !

Parker - Typische Statham movie, niet slecht maar ook niet super, er zijn er betere 7/10 The Last Stand - had zoiets van "oh no Arnie" op voorhand maar vond hem best wel goed, lekker geluid van die Corvette :p 8/10 Cloud Atlas - wowwww prachtig naar beeld en geluid, zit goed in elkaar en goede momenten van humor 9/10

Back
Bovenaan