• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Rogue One: A Star Wars Story: 8/10

<woltlab-spoiler> Ik was een beetje teleurgesteld dat deze geen vervolg was op 'The force Awakens'. </woltlab-spoiler>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Het vervolg op de Force Awakens is The last Jedi, die eind dit jaar uitkomt. Dit is toch algemeen geweten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Puttermansz zei:
Rogue One: A Star Wars Story: 8/10

<woltlab-spoiler> Ik was een beetje teleurgesteld dat deze geen vervolg was op 'The force Awakens'. </woltlab-spoiler> ook net gezien, in 3d in ht
Super beeld en geluid. Was ook teleurgesteld dat het geen vervolg was lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Tijdens de oneven jaren (2015, 17 en 19), komen de vervolgfilms (Ep 7, 8 en 9).
Daartussen komen de "spin-offs" (2016, 2018, ...)
Duidelijk?!
santa.gif

En Oh, Ooh, Woooh ... allemaal rond Kerst (al zou Ep9 al in mei verschijnen dacht ik).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
The Mummy (2017)
Onnozel .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Ghost in the shell: Leuke film, maar had meer mogen zijn
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
A*Brand NewBox zei:
Tijdens de oneven jaren (2015, 17 en 19), komen de vervolgfilms (Ep 7, 8 en 9).
Daartussen komen de "spin-offs" (2016, 2018, ...)
Duidelijk?!
santa.gif

En Oh, Ooh, Woooh ... allemaal rond Kerst (al zou Ep9 al in mei verschijnen dacht ik).
Zo, dat weet ik dan ook weer!
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.154
68
58
Fast en furious 8 : man echt tijd dat ze die franchise stilleggen nu......komaan seg , wat is nu het volgende .....space drifting????
Allééé tussen al de onzinnige one liners , het familiaal geleuter en de plot wendingen en een heel heeel heeeeeeeeel dun flinterverhaaltje ...wat was er nu echt interessant aan die film.....eerlijk gezegd niets....zelfs de auto's die gebruikt werden ....en die korte jeans en die minirokjes die in de eerste film een lust voor het oog waren ...zijn zelfs nu al afgezaagd...komaan seg wat voor een bulshit heb ik hier nu gezien..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Kong: Skull Island. Ik had verwacht dat er meer opbouw in het verhaal zou zitten... Als ik het goed begrijp willen ze een 'monster universe' creëren, maar dat doen ze dan toch wel op de foute manier.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
demon zei:
Als ik het goed begrijp willen ze een 'monster universe' creëren, maar dat doen ze dan toch wel op de foute manier.....
Ik denk dat je The Mummy bedoelt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Guardians of the Galaxy v2. Kon me niet echt bekoren eigenlijk.

Wonder Woman. Soortgelijk aan de andere DC films. Wel interessante setting in de oorlog.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Chr1st0f zei:
Ik denk dat je The Mummy bedoelt.
Nee, je hebt eigenlijk 2 monster universes:

- The Dark Universe van Universal met the mummy, frankenstein, dracula en consoorten.

- MonsterVerse van WB met Godzilla, King Kong,...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Carrion zei:
- MonsterVerse van WB met Godzilla, King Kong,...
Deze bedoelde ik dus, totaal belachelijk concept...
1f610.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
demon zei:
Deze bedoelde ik dus, totaal belachelijk concept...
1f610.png
Bwa, het idee dat die monsters het tegen elkaar kunnen opnemen vind ik wel interessant. Maar dan moet de opbouw zijn als Marvel zijn en geen DC clusterfuck :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cramer

Member
18 jan 2015
138
1
23
GOTG2 geef ik een 7, top beeld en geluid en af en toe grappig, maar allemaal wat minder dan de eerste;
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
The Mummy (2017) - 7/10</strong>

Ik vond 'm lang niet zo slecht als sommige reviews lieten uitschijnen. Natuurlijk is hij anders dan The Mummy uit de jaren 90, deze heeft ook helemaal niet de intentie om een luchtige avonturen film te zijn. De kleine knipoog naar The Mummy uit de jaren 90 vond ik zelfs leuk om te zien. Het is duidelijk dat ze dit Dark Universe zo realistisch mogelijk willen neerzetten, nuja in de mate van het nodige natuurlijk als je met mummies en vampieren bezig bent. M'n grootste probleem is eigenlijk een van de karakters die er duidelijk in zat als een soort van komische noot maar het verhaal totaal niet ten goede kwam. Ik zou al blij zijn als ze dit niveau kunnen aanhouden in de toekomstige Dark Universe films, dan kunnen we op zich nog een leuk overlappend filmverhaal krijgen waar je je goed met kan amuseren.


Pokémon: De Film - Mewtwo tegen Mew (1998) - 7/10

Yep, goed gelezen. Diep vanbinnen blijf ik een klein kind en ik was zo'n 9 jaar toen de Pokémon hype volledig losbarste dus ik ben er met opgegroeid. Het is eigenlijk net zo goed een deel van mij als TMNT of Power Rangers, het zal altijd wel een speciaal plekje in m'n hart hebben. De moraal van de film is een goede manier om kinderen toch een les te geven maar niet prekerig over te komen. En de animatie is met momenten zelfs nog goed te noemen voor die tijd, zeker de actie scénes. En als kind was het gewoon bangelijk om Pokémon in de cinema te zien.


Guardians of the Galaxy: Vol. 2 (2017) - 8,5/10
<strong>

Het was al weer een tijd geleden dat ik deze in de cinema gezien heb en vond 'm net zo goed als de eerste keer. Dus ik sta nog steeds achter de "review" die ik hier schreef: Welke film hebben jullie zopas gezien?

Waarom nu dan een half punt minder? Ik heb er pas een Marvel zomer marathon opzitten en heb 2-3 weken geleden de eerste film gezien en naar mijn mening is de manier waarop Drax in de 2de film neer gezet wordt op het randje. In de eerste film is hij een serieuze krijger met een tragische achtergrond terwijl hij in de 2de film soms op het randje van karikaturisme wordt neergezet. Maar langs de andere kant kan je het ook als een mooie evolutie zien waarin hij in de 2de film zich gelukkiger is gaan voelen sinds hij zijn nieuwe familie gevonden heeft. Dus op zich wel goede character building, maar het is op het randje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Going in style (2017): 7/10
Leuke film. Begint goed, maar zwakt wat af in de tweede helft. Goed gelachen en keek vlotjes weg
263a.png


Nerve (2016): 6.6/10
Bwaja, valt wel mee maar tis een typische tiener film. Het geluid was wel zeer goed!

Ghost in the shell (2017): 6/10
Ik vond hem niet zo goed. Ik heb mij er echt moeten doorsleuren om hem uit te kijken. Visuals waren wel cool. Ik vermoed dat dit echt helemaal tot z'n recht zou komen in 3D, maar daarvoor is mijn lamp ondertussen te versleten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Train to Busan

Goed zombie filmpje. Verrassend goed zelfs. 7/10
 
Laatst bewerkt door een moderator: