• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
The Accountant (2016) 7.5/10
Ik vond het een goeie film die geen moment ging vervelen. De spanning zat er goed in
263a.png


Guardians of the Galaxy Vol. 2 (2017) 6.5/10
Mja, niet slecht, maar ik vond het wat te gerokken. Beeld en geluid waren natuurlijk wel top en ik heb er spijt van dat ik hem niet in 3D gezien heb.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Wonder Woman: Geweldige film en het deed mij zowat kwa personages aan "The mummy' uit 2000 denken.
The Smurphs: Visueel zeer mooi, maar het was duidelijk dat dit een snelle cashgrab moest zijn.. Verkeerde liedjes, op het verkeerde moment...
1f612.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Logan

6/10
Bij het haar gegrepen.
Ben nochtans een xmen fan.
Overdreven allemaal.
Veel te lang bij momenten en gewoonweg saai.
Weinig verhaal
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
De nieuwe Pirates of The Caribbean. 8/10.

Leuke avonturenfilm. Natuurlijk krijg je na 5 films wel het gevoel dat het wat afgezaagd is, maar als je de film los bekijkt vond ik hem wel echt goed.

Wel een beetje jammer dat Jack Sparrow van een piraat met een raar kantje is uitgegroeid tot een basically een alcoholieker.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Wonder Woman (2017) - 6/10</strong>
<strong>

Wordt bestempeld als redder van de DCEU maar doet het voor mij persoonlijk niet. Die extra personages ergeren mij enorm, vooral die met z'n gigantisch plat Schots/Engels accent. Ik kreeg het al van die gast z'n uitspraak in Alien vs Predator maar hier past die gewoon volledig niet. Ook gewoon een random indiaan ertussen gegooid voor god weet welke reden. Gooi daar nog wat pogingen tot humor die niet aanslaan en een liefdesverhaal dat totaal op niets slaat.

De paar grote actie scènes die er zijn vond ik wel entertainend. Maar djees, hoeveel slow motion backflips kan je in een film proppen. Als je alle slowmo uit de actie scènes haalt duur de film 10 minuten korter.

Stiekem hoop ik dat Justuce League gigantisch hard faalt en heet het DCEU terug naar af gaat en EINDELIJK de deftige reboot en films krijgt die het met zo'n arsenaal aan coole personages verdient.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
The Accountant vond ik in de bioscoop ook meer dan de moeite waard. Zeker een aanrader.

Mother! 7,5
Met Jennifer Lawrence en van Darren Aranofsky
Ik ben fan! Alvast van deze prent. Bij zijn vorige (Noah) ben ik halverwege de zaal uitgerend - en dat was nog 20min te laat
1f62d.png
.
Deze film veroorzaakt blijkbaar heftige reacties. Zo werd Lawrence outgejouwd op het festival van Venetië. Waarom, weet ik niet. Je kan de film slecht vinden, maar haar prestatie is wat mij betreft, sterk. Waar de rol van de bejubelde Michelle Pfeifer niet echt bijzonder is. Dát ophemelen kan dan enkel met jeugdsentiment te maken hebben.
1f609.png

Ik ging erin met de vrees voor (alweer - zie Noah) een draak van een film, maar dat werd het nooit. Naar het einde toe, waar het spreekwoordelijke hek van de dam is, was ik al 'mee' met de metafoor voor de "tol van de roem", die La Lawrence enkele jaren geleden zèlf aan de lijve ondervond (gelekte privé foto's) en die ze tot op vandaag waarschijnlijk nog steeds voelt. Dan was het uitgejouwd worden door het Venetië publiek in feite een legitimatie van de film... Want iedere fan heeft toch 'recht' op een stukje van zijn of haar idool?! ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Dit weekend Wonder woman en de nieuwe Pirates vehikel gezien ,beiden maar meh
1f44e.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.916
242
73
Smaken verschillen, ik vond Wonder woman eigenlijk zeer goed.

Verder nog Logan gekeken en die vond ik serieus tegenvallen. Wolverine moet gewoon ass kicken en geen bejaarde zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Chr1st0f zei:
Smaken verschillen, ik vond Wonder woman eigenlijk zeer goed.

Verder nog Logan gekeken en die vond ik serieus tegenvallen. Wolverine moet gewoon ass kicken en geen bejaarde zijn

Amen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Baby driver. Goeie film. Echt fantastische goed in beeld gebracht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
Baby Driver: 7/10 - geen originele OST, maar een superleuke verzameling muziek en inderdaad, goed in beeld gebracht
263a.png


<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="W10=">https://www.youtube.com/watch?v=ZsQZ9PrHGkQ</woltlab-metacode>


En als je dan eens wil zien hoe het niet moet (cfr car chases) - ellenlange shots over wagens die achter mekaar rijden... boring as hell
</strong>
<strong>Kidnap:
4/10 - die hard moeder die de kidnappers van haar zoon letterlijk op de hielen zit.

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="W10=">https://www.youtube.com/watch?v=J7Ozs2xOWS4</woltlab-metacode>

Ik vroeg me de hele tijd af - die Halle Berry, heeft die nu een vals gebit of zouden dat haar echte tanden zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.531
163
66
Hangt er een beetje vanaf hoe je juist een film beoordeeld vind ik.
We zouden kunnen opteren om score te geven op verhaal en technische uitwerking.
Wonder women vind ik 8 kwa techniek maar verhaal 4. Op het moment dat ze in haar pakje door niemandsland aan het lopen was en de kogels afweerde, vond ik het werkelijk onnozel en het plaatje kompleet niet passen.
Logan vind ik kwa verhaal 5 maar techniek 8.
Acountant vind ik 7 verhaal techniek 8.
De laatste transformers is fantastisch kwa techniek, makkelijk 9 op tien, maar het verhaal is veel te simpel en niks verassend imo een 3.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Bij Wonder Woman vond ik een hoop green screen effecten toch niet geweldig overkomen eerlijk gezegd. Je voelt en ziet enorm hard dat die achtergrond niet aanwezig is. Dat gevoel heb ik bv. niet bij een Transformers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cramer

Member
18 jan 2015
138
1
23
King Arthur: Legend of the sword: Eindelijk gezien en vond hem wel onderhoudend maar nu ook niet top. Mooie visuals en actie scenes wel; Dunham speelt dat goed, de actrice die de mage speelde vondk ik maar meh. En twas raar om Little finger in een andere rol te zien
1f606.png
 
Had er uiteindelijk meer van verwacht, maar zou wel het (eventuele) vervolg kijken
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Patriots day

Mooie verfilming van de bomaanslagen in Boston.

6,6/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Pirates of the carabbean: Dead Men Tell no Tales 6.5/10
Toch een van de mindere uit de serie imo.

Get Hard 6/10
Onnozele film, soms zo onnozel dat het terug grappig wordt.

Wonder Woman 7.5/10
Een van de betere films die ik de laatste weken gezien heb. Beeld en geluid waren dik in orde.

Kong: Skull Island
In slaap gevallen naar het einde toe, maar de stukken er voor waren best wel ok
263a.png


McLaren 7/10
Mooie docu film over Bruce McLaren, de oprichter van het McLaren raceteam en automerk.

Despicable Me 3 6.5/10
Leuke pop corn films. Al beginnen die minions mij wel wat de keel uit te hangen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (2017) - 7/10</strong>

Leuke avonturen film, beter dan de vorige en voor mij ook beter dan de 3de. De humor zat goed, de film zag er geweldig uit en Jack Sparrow was steeds weer een plezier om te volgen in een nieuw avontuur. Alleen is de mystiek wat aan het verdwijnen rond Jack Sparrow. Waar vroeger nog de illusie opgewekt werd dat hij al z'n gekke stunten uitgedacht had staat deze film bol van puur geluk hebben op het moment zelf.


<strong>Transformers: The Last Knight (2017) - 4/10


Een film van 2,5 uur en ik had nog geen idee waar die film nu eigenlijk over ging. Personages zijn dunner dan de schel hesp die je krijgt tussen je broodje in een broodjeszaak en ze voegen echt niets toe. Er zit totaal geen logica in de beslissingen die genomen werden. Belangrijke personages die amper tot niet in de film te zien zijn. Serieus, gooi al die menselijke personages er gewoon uit. Ik wil maar 1 ding in een Transformers film: Gigantische robots die met elkaar vechten. Als ze zich enkel daar op zouden focussen kan je best een entertainende franchise hebben. En holy shit Bay, kies een aspect ratio en blijf erbij of hou uw IMAX enkel voor de actie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Carrion zei:
Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (2017) - 7/10
Ik heb deze ook eens bekeken dit weekeinde, dit is de eerste sinds dead mens chest die ik gezien heb. De film houdt nog perfect vast aan de formule wat toch een beetje jammer is, maar al bij al valt het nog mee
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
Carrion zei:
Personages zijn dunner dan de schel hesp die je krijgt tussen je broodje in een broodjeszaak en ze voegen echt niets toe.
ge moet dringend van broodjeszaak veranderen vrees ik
 
Laatst bewerkt door een moderator: