Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
yes! Mee eensdemon zei:Spiderman: Homecomming. 8.0! Ik heb enorm genoten van de film en vond het leuk dat ze spiderman gewoon introduceren zonder de overbodige uitleg...
Het is geen OST, maar eerder een echt 'sound' track..en die is wel fantastisch. Je kan dit dus absoluut niet vergelijken...A*Brand NewBox zei:Bladerunner 2049 - 6/10
Was voor mij wel een tegenvaller. Maar dan vooral vanwege de inhoud. Visueel een parel. Geluid was ook top, maar de soundtrack was niets vergeleken met de originele Vangelis.
Hehe, de hele Cornetto Triology is geweldig!sandervdw zei:At World's End. Dat moet 1 van de meest absurde films zijn die ik in jaren heb gezien.
Grappig dat we net vandaag op't werk compleet uit het niets over deze films begonnen en dat iemand de noemer "cornetto triologie" liet vallen...komt dat nu op't forum ook terugluckske zei:Hehe, de hele Cornetto Triology is geweldig!Shaun of the Dead en Hot Fuzz vond ik zelf wel beide beter dan At World's End en als je ze nog niet gezien hebt zeker de moeite.
Ik had die precies gemist, maar door de reclame van Telenet was ik benieuwd en heb ik hem ook maar binnen gehaald.skoebiedoe zei:Net naar allied gezien ...dacht in het begin dat ga weer zo een flauwe vrouwenzever zijn maar hij heeft me toch gepakt...een film die u eens doet nadenken.
Wat me trouwens enorm opviel in die film. 99% van de auto's daar zijn Opel Ampera's. Ook alle autoreclame gaat over de Ampera. Echt gigantische productplacementCramer zei:Grappig dat we net vandaag op't werk compleet uit het niets over deze films begonnen en dat iemand de noemer "cornetto triologie" liet vallen...komt dat nu op't forum ook terugMaar eum, ik vond ze ook alle 3 wel geslaagd!