Cramer
Member
Blade runner (1982): Vond hier niet zoveel aan eigenlijk... Ben er zeker van dat hij destijds baanbrekend was (ik zie waar oa Ghost in the shell zijn mosterd heeft gehaald) maar had toch tikkeltje meer verwacht; Heeft me doen beslissen om gisteren toch (nog) niet naar de nieuwe 2049 te gaan kijken, maar naar onderstaande:
de comic relief in de film (Korg) met stem van de regisseur! spande de kroon <strong>8,5/10
Kan Carrion helemaal volgen...dit is voor mij een van de betere films van het afgelopen jaar; Leuke actie, sterke villain, top cameo's en vooral veel lachen:Carrion zei:Thor: Ragnarok (2017) - 8/10 </strong>
Ongetwijfeld de beste van de 3 Thor films en voor mij zelfs bij de betere MCU films. Geweldige humor afgewisseld met awesome actie, de cgi ziet er (opnieuw) verbluffend uit en er is eigenlijk geen enkel saai moment in de film.
Ben 'm daarstraks tijdens de namiddag voorstelling gaan zien in de Kinepolis en ik kan maar 1 ding zeggen: de kinderen die er zaten waren een pak gemanierder en stiller dan het gros van de volwassenen dat ik vaak tijdens een avondvoorstelling tegen kom.
de comic relief in de film (Korg) met stem van de regisseur! spande de kroon <strong>8,5/10
Laatst bewerkt door een moderator: