Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Tevreden van de 918+? Zou ook mijn volgende worden als mijn 412+ het eens begeeft. Alles werkt nog goed op de 412+, maar als je hem wat begint te belasten, zakt hij wel snel door z'n knieen.Hier een DS918+ en als backup eenDS214+
In het kort kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben van de DS918+Tevreden van de 918+? Zou ook mijn volgende worden als mijn 412+ het eens begeeft. Alles werkt nog goed op de 412+, maar als je hem wat begint te belasten, zakt hij wel snel door z'n knieen.
Niet iedereen zal het hebben, maar als je ook een Netflix account hebt dan scheelt dat ook reeds een stuk in de ruimte die je nodig hebt op een NAS.
Zal mijn Synology wellicht in de nabije toekomst verkopen voor een nieuwe. Zal hier wel verschijnen![]()
Wat is jullie policy qua opslag eigenlijk. Ik betrap mezelf erop dat ik eigenlijk gewoon blijf *verzamelen* en eigenlijk nooit een film wis tenzij hij echt degoutant slecht is.
Dit wil zeggen dat de TB's er eigenlijk doorvliegen. Hoe doen jullie dat ? Wat bewaren jullie qua media?
Qua muziek blijft de laatste maanden m'n bibliotheek status-quo zeg maar , ben de verzameltijd wat aan het ontgroeien precies ;-( I'm getting old ;-)
En uiteraard vele foto's etc.
Als ik echt KRITISCH een keertje doorheen m'n verzamelijk loop denk ik wel dat ik een hoop kan wissen eigenlijk ... maar de stap zetten is niet zo evident:cool:
In het kort kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben van de DS918+![]()
Yep, en dan nog zonder schijven ookphew veel geld voor maar 4 disk bay
Inderdaad, maar dat geld "win" je terug doordat alles zo eenvoudig werkt.phew veel geld voor maar 4 disk bay
4x 3TB in SHR (basically RAID5, dus eentje als parity)@brood, welke schijven heb je vandaag steken ? "maar" 4 bays hoeft toch geen probleem te zijn ?? 6 - 8 - 10 - 12 -14TB per disk is mogelijk. Kost natuurlijk wel watmaar er zijn mogelijkheden...
Aan de DS412+ niet volgens mij.Je kan er altijd een 5-disks uitbreidingsinvestering aan koppelen
Aan de DS412+ niet volgens mij.
Ik zelf ook aan het kijken voor nieuwe Synolgy, want mijn DS413J is te traag voor 4K films.
Dacht ook aan een DS918+, maar dan heb ik nog maar 4 schijven en ze zitten bijna vol![]()
Aan de DS412+ niet volgens mij.