Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Jup, dat wou ik graag kunnen gebruiken. En wat lezen van gebruikerservaringen werkt BTRFS zonder issues.Ja BTRFS is een noodzaak als je met VMM aan de slag wil natuurlijk.
Verder heb ik eigenlijk nog nooit een issue gehad met dit filesystem en heb de 918+ toch al wel eventjes.
Ja uiteraard, als ik volle bak data zou liggen overpompen aan +120Mbytes/sec zou ik dat ook zeker merken hoor op de rest, maar zoals je zegt, zo'n "bulk" transfers doe je niet elke dag en is geen normaal baseline gedrag.Ja, write cache vind ik op zich ook wat riskant. Als ik Plex open doe op m'n ShieldTV dan hoor mijn HDD's kraken van de IO activiteit en m'n bibliotheek laadt wel minder snel als op de Mac Mini die een SSD heeft.
Zal wel nog even afwachten. Ben nog steeds data aan het migreren, dus dat is ook extra load die er normaal niet is.