jvanhambelgium
Well-Known Member
Als de mijne het eerste geleverd zou worden zal ik een kleine review doen zenneSkank zei:Wie zal de eerste zijn? p: Voor 90 euro kun je eigenlijk niet sukkelen he
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Als de mijne het eerste geleverd zou worden zal ik een kleine review doen zenneSkank zei:Wie zal de eerste zijn? p: Voor 90 euro kun je eigenlijk niet sukkelen he
Nee totaal niet. Wil enkel interessante dingen meedelen.. Dacht dat daarvoor het forum diende? Wat je wel/niet doet, beslis je zelfilstino zei:aandelen in himedia en zidoo ?
Al besteld dan?jvanhambelgium zei:Als de mijne het eerste geleverd zou worden zal ik een kleine review doen zenne ;-)Geen idee wanneer hij uiteindelijk in m'n bus zal steken...
Ja besteld, nee geen shipping kostenSkank zei:Al besteld dan? Kwamen er shipping kosten bij?
Op de afstandsbediening heb je ook een muis functie, dus je hebt geen extra muis nodig.Skank zei:Temporary door uw volume omhoog/omlaag te klikken op abDefinitief ->> ff snel een usb muis aansluiten en klikken
klopt ja oh zit er een muis op de ab van himedia? es testen vanavond want heb nieuwe firmware erop gezet en krijg nu ook weer die meldingChr1st0f zei:Op de afstandsbediening heb je ook een muis functie, dus je hebt geen extra muis nodig. De Zidoo ziet er interessant uit, want ik heb de Himedia niet gekocht door die externe speler. Ik wil nog de mogelijkheid hebben om subtitels te downloaden via Kodi als ik een film gestart heb, met de Zidoo kan dit.
was ook maar bedoeld als luchtige opmerking , omdat je idd leuke nieuwe dingen voorsteld altijd waar je laaiend enthousiast over bentSkank zei:Nee totaal niet.Wil enkel interessante dingen meedelen.. Dacht dat daarvoor het forum diende? Wat je wel/niet doet, beslis je zelf
Ik ben heel dat gezooi met windows en externe spelers zo beu als wat.. Vandaar ook de himediaspeler en binnenkort een tweede himedia of deze (vermoedelijk deze)Xenomorph zei:Dus deze speelt 3d BD.iso af in Kodi?
Ik kijk nog effen de kat uit de boom, eens zien hoe hij met 4K/60 presteert en of er geen bugs in zitten, daarna stap ik wel overSkank zei:Ik ben heel dat gezooi met windows en externe spelers zo beu als wat..Vandaar ook de himediaspeler en binnenkort een tweede himedia of deze (vermoedelijk deze)
Ik snap niet dat jij nog altijd niet op de boot springt
Waar?Skank zei:En zopas gekocht ! Voor 81 euro met de korting van 10 euro
Wie de code wil: NAKJQGNF
Kun je niet laten liggen !