Skank
Well-Known Member
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Je kan proberen of hij nog gaat maar nu ben je wel laat heThibault D zei:was er nu nog een kortingscode of droom ik dat ?
Ik hier nog niets gekregen qua mail ofzo, enkel die mail van 22 september dat spreekt over "postponed until 30 september" bla bla bla Nog maar even afwachten zeker ? Het steekt niet op een weekje meer of minder...shipping zal ook een tijdje duren.Skank zei:Mijn pakketje is packed en naar shipping company Maandag krijg ik mail wanneer ik hem mag verwachten Vermits ze vanaf vandaag in china met vakantie zijn tem zondag
Mijn bestelling is op 16/9 doorgegaan en heb dan die dag nog een mail met payment-confirmatie gekregen ... nochtans zal het nog effe wachten worden voor mij denk ik ...Xenomorph zei:Mensen die voor 20 september besteld hebben krijgen hem nu opgestuurd, de anderen moeten nog even wachten (Geekbuying)
Als ik em heb zwier ik hem wel es binnen, kan je hem ook wel eens testen. Ik hoop inderdaad ook dat dit een waardige vervanger van m'n MED8ERX3D zal worden.Joske007 zei:Amai, de aankoop gaat hier blijkbaar zeer vlotjes. Ik kijk alvast uit naar de eerste gebruikerservaringen en wie weet kan deze (indien Plug & Play) mijn Mede8er hier vervangen
Gaat niet over "niet willen inzien". Gaat erover dat m'n MED8ER alles correct laat afspelen, subs, ISO's , 3D, etc en ondanks z'n "fossiele" GUI voldoende snel is in navigeren etc. "eye candy" in principe is bij mij niet eens zo van belang, "apps" ook niet eigenlijk.Skank zei:Ach die dingen kunnen zoveel meer dan een mede8er.. Beetje onnozel dat je dat niet wilt inzien...
Ach, als je wat ouder bent, zijn al die skins, toeters en bellen echt wel van minder belang. Het ding moet gewoon uit de doos alles kunnen slikken, zonder hierbij te zitten prutsen aan codecs, skins, enz....Skank zei:Ach die dingen kunnen zoveel meer dan een mede8er.. Beetje onnozel dat je dat niet wilt inzien...
daarom dat ik ook nog altijd tevreden ben met mijn mede8er , nog niet meegemaakt dat hij iets niet afspeeltJoske007 zei:Ach, als je wat ouder bent, zijn al die skins, toeters en bellen echt wel van minder belang.Het ding moet gewoon uit de doos alles kunnen slikken, zonder hierbij te zitten prutsen aan codecs, skins, enz....Een Mede8er doet het hierin echt zo slecht nog niet hoor