• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Zidoo player

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Mijn pakketje is packed en naar shipping company Maandag krijg ik mail wanneer ik hem mag verwachten Vermits ze vanaf vandaag in china met vakantie zijn tem zondag
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Hier nog niets......
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
RE:

Thibault D zei:
was er nu nog een kortingscode of droom ik dat ?
Je kan proberen of hij nog gaat maar nu ben je wel laat he
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.686
210
73
Skank zei:
Mijn pakketje is packed en naar shipping company Maandag krijg ik mail wanneer ik hem mag verwachten Vermits ze vanaf vandaag in china met vakantie zijn tem zondag
Ik hier nog niets gekregen qua mail ofzo, enkel die mail van 22 september dat spreekt over "postponed until 30 september" bla bla bla Nog maar even afwachten zeker ? Het steekt niet op een weekje meer of minder...shipping zal ook een tijdje duren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Zidoo x6 krijgt nu harmony support binnen de harmony software..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Mensen die voor 20 september besteld hebben krijgen hem nu opgestuurd, de anderen moeten nog even wachten (Geekbuying)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.686
210
73
Xenomorph zei:
Mensen die voor 20 september besteld hebben krijgen hem nu opgestuurd, de anderen moeten nog even wachten (Geekbuying)
Mijn bestelling is op 16/9 doorgegaan en heb dan die dag nog een mail met payment-confirmatie gekregen ... nochtans zal het nog effe wachten worden voor mij denk ik ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Amai, de aankoop gaat hier blijkbaar zeer vlotjes. Ik kijk alvast uit naar de eerste gebruikerservaringen en wie weet kan deze (indien Plug & Play) mijn Mede8er hier vervangen
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.686
210
73
Joske007 zei:
Amai, de aankoop gaat hier blijkbaar zeer vlotjes. Ik kijk alvast uit naar de eerste gebruikerservaringen en wie weet kan deze (indien Plug & Play) mijn Mede8er hier vervangen
1f606.png
Als ik em heb zwier ik hem wel es binnen, kan je hem ook wel eens testen. Ik hoop inderdaad ook dat dit een waardige vervanger van m'n MED8ERX3D zal worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Ach die dingen kunnen zoveel meer dan een mede8er.. Beetje onnozel dat je dat niet wilt inzien...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.686
210
73
Skank zei:
Ach die dingen kunnen zoveel meer dan een mede8er.. Beetje onnozel dat je dat niet wilt inzien...
Gaat niet over "niet willen inzien". Gaat erover dat m'n MED8ER alles correct laat afspelen, subs, ISO's , 3D, etc en ondanks z'n "fossiele" GUI voldoende snel is in navigeren etc. "eye candy" in principe is bij mij niet eens zo van belang, "apps" ook niet eigenlijk.

Gelukkig kost dit X6 (Pro) speeltje niet meer als eens goed gaan eten op restaurant, als die vb 250,- had gekost had ik die niet eens gekocht hoor, ben actueel nog steeds tevreden met de MED8ER.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Skank zei:
Ach die dingen kunnen zoveel meer dan een mede8er.. Beetje onnozel dat je dat niet wilt inzien...
Ach, als je wat ouder bent, zijn al die skins, toeters en bellen echt wel van minder belang. Het ding moet gewoon uit de doos alles kunnen slikken, zonder hierbij te zitten prutsen aan codecs, skins, enz....
1f606.png
Een Mede8er doet het hierin echt zo slecht nog niet hoor
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Je hebt nog nooit moeten klooien met codecs binnen xbmc... Skins kan maar moet je niet kiezen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
Joske007 zei:
Ach, als je wat ouder bent, zijn al die skins, toeters en bellen echt wel van minder belang.Het ding moet gewoon uit de doos alles kunnen slikken, zonder hierbij te zitten prutsen aan codecs, skins, enz....
1f606.png
Een Mede8er doet het hierin echt zo slecht nog niet hoor
1f44d.png
daarom dat ik ook nog altijd tevreden ben met mijn mede8er , nog niet meegemaakt dat hij iets niet afspeelt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Idem hier maar dan wel de dune
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Zolang jullie tevreden zijn.. Ik weet wel beter :p

Zopas mail gehad van geekbuying, your zidoo player will be deliver in 3-5 business days
263a.png
en pas de 21ste besteld lol
 
Laatst bewerkt door een moderator: