Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Hoe is het in vergelijking met zombicide waar je zo van in de wolken bent?
20% korting bij Bol momenteel op boardgames... Je moet wel voor 150 euro kopen. Ik heb nu bv Gloomhaven +Everdell in mijn winkelkar liggen en normaal zou mij dat 152 euro kosten.
Nu is het 132.32 euro.
20% korting bij Bol momenteel op boardgames... Je moet wel voor 150 euro kopen. Ik heb nu bv Gloomhaven +Everdell in mijn winkelkar liggen en normaal zou mij dat 152 euro kosten.
Nu is het 132.32 euro.
Maar al teveel geld opgedaan zeker ;-)
Vraag es welke hij heeft, of of hij BGG account heeftNiet echt mijn ding, maar wel van mijn jongste broer. Zou eens moeten vragen hoeveel hij er zo heeft. Hij heeft ook vertalingen gedaan voor een aantal boardgames.
Ja zeker doen, is echt leukHij is gekend als DJSirMatthew op BGG en heeft net over de 100 bordspellen. Zelf ga ik die niet direct kopen, kan die moeilijk met mezelf spelen
Maar misschien moet ik die Terraforming Mars wel eens spelen als ik bij hen ben.
Al gespeeld?Hij is gekend als DJSirMatthew op BGG en heeft net over de 100 bordspellen. Zelf ga ik die niet direct kopen, kan die moeilijk met mezelf spelen
Maar misschien moet ik die Terraforming Mars wel eens spelen als ik bij hen ben.