Skank
Well-Known Member
helaas niet neeIk ben van het verre Limburg
Alken, als ik me goed kan herinneren lag dag niet echt kortbij de rest hier op het forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
helaas niet neeIk ben van het verre Limburg
Alken, als ik me goed kan herinneren lag dag niet echt kortbij de rest hier op het forum
Ondertussen in de laatste maand geraakt van Pandemic Legacy S1, eind mei terug afgesproken. Ik kijk er wel naar uit om het uit te spelen, we hebben het 14 maanden gespeeld :-D tijd voor iets nieuws dusPandemic legacy S1 bijna afgelopen, wel mooi hoe alles gekoppeld is aan elkaar en evolueert
Na een jaar te spelen zijn we wel toe aan iets anders dus ik hoop dat we volgende gamenight het uitgespeeld hebben (zitten in maand november)
Erna denk ik dat we Scythe of Nemesis lockdown gaan proberen.
Of dune imperium met al zijn DLC's, blijft ook wel eentje dat we vaker tussendoor spelen.
oh komt er een nieuwe nemesis?
Nice
Ik vind de originele de max
Ik zou zeggen kopen !
Nja Dune Imperium is ECHT goed :-D
Stom dat ge zover woont of ge kon het eens lenen. Ik heb het zonet volledig gesleeved gehad en dinsdag zal het uitgehaald worden (dan is het met de "andere" boardgame groep)
Ik vind net een bon van game mania van de zoon dat bijna vervallen is, denk dat die eerste uitbreiding er toch sneller gaat aankomen :-D
Ik wil nog zoveel games pffff, Codenames is het volgende denk ik al kan dat snel veranderen :-D
Ohja?Nice, Kheb die X-com ook wel nog nooit gespeeld, was het iets?
Ik heb die ooit ook eens voor 20 of 25 gekocht gehad ja, nu ik dacht dat je die ook al gespeeld had, daarom de vraag of het iets wasOhja?
Hoe bedoel je? Was het iets?
Ik heb hem daar niet gespeeld he, enkel die tweedehands gekocht.
Heat heb ik daar wel gespeeld en was ook enorm leuk!