Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Dit weekend weer beurs ! Ik ga zondag ,en zal me terug serieus mogen inhouden !Spel Antwerpen
De Geeklist met alle spellen die je kan spelen op Spel 2024 vind je hier.www.spel-forumfederatie.be
Volgend jaar terug !
Heat heeft ook een prijs gewonnen
Trouwens morgen ff tafel afhalen om in mijn pre ht ruimte te zetten, zal daar dan eindelijk boardgames ongestoord kunnen spelen
Ondertussen speel ik vrij veel Wingspan met mijn kinderen (11&13) en vrouw
Zo leuk ja?Ook veel gespeeld tijdens de herfstvakantie. Leuk spel idd.
De gewone volgens mij?Ticket to ride is eigenlijk ook een must have vind ik, maar al die versie
Nja misschien wel maar Wingspan is wel wat leerrijker dus Wyrmspan laat ik even voor wat het is, nu is het leuk voor ze om telkens nieuwe vogels te zien en wat ze eten/kunnen tegelijk.Zo leuk ja?
IS wyrmspan niet leuker? p:
Mja ik vind draken leuker dan vogelsDe gewone volgens mij?
Nja misschien wel maar Wingspan is wel wat leerrijker dus Wyrmspan laat ik even voor wat het is, nu is het leuk voor ze om telkens nieuwe vogels te zien en wat ze eten/kunnen tegelijk.
Ik wou hem ook kopen op de beurs, maar zag toen dat hij bij bol erg goedkoop stond.Ik ben toch bezweken en heb het gekocht…
Ik wou hem ook kopen op de beurs, maar zag toen dat hij bij bol erg goedkoop stond.
Hoeveel heb je betaald?