• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Boardgames

Deze week tafels en stoelen gekregen voor in de boardgame pre HT room :)
nu een schap met mn games op, en dan de bar vullen en gaan !

Deze avond naar mijn neef, spellekesavond :) met 6 , morgenochtend finishen, wordt een lange nacht p:

Damn knap, ik wou dat ik het zo goe kon :p

Altijd leuk zo met gras ofzo onderaan

Gisteren ook weer gespeeld tot 1u40 deze nacht :p gans de tijd "heat"gespeeld
Ik wist niet dat er zoveel in de doos zat, tijdens de demo op de beurs, was het maar een intro, maar blijkbaar zitten er 4 tracks in, kun je zelfs je auto pimpen met banden, spoilers, extra fuel etc etc, kun je weersomstandigheden toevoegen, kun je zelfs tornooien rijden met enkele tracks na elkaar, echt dikke dikke fun
Vanmorgen opgestaan en nog ff 7 wonders duel ook gespeeld, kende ik niet, is ook wel leuk eigenlijk !

toch te lang niks meer gezegd hier.
We spelen nu regelmatig tijdens de vakantie Dune Imperium met de groep, via de APP lol
Werkt vrij goed, af en toe een bugje maar het blijft toch een zalig spel...

Ook spelen we bij de familie hier vaak keer op keer, ook wel een plezant family game vinden we, op vakantie hebben we het alle avonden gespeeld gehad...
Verder beginnen onze game avonden weer binnen 3 weken na de summer break, ik kijk ernaar uit

Volgend jaar terug !
Heat heeft ook een prijs gewonnen :)

Trouwens morgen ff tafel afhalen om in mijn pre ht ruimte te zetten, zal daar dan eindelijk boardgames ongestoord kunnen spelen :)
Dit weekend weer beurs ! Ik ga zondag ,en zal me terug serieus mogen inhouden !

Ondertussen speel ik vrij veel Wingspan met mijn kinderen (11&13) en vrouw 🤣

Verder Andromeda edge deluxe edition gespeeld, komt zeeeeer veel op u af maar eens ge de mechanics doorhebt is het wel een leuk spel, kzou het nu wel niet kopen voor 280 euro zoals die waarmee ik boardgames speel maar dat is zijn probleem 🤣

De gewone volgens mij? :)

Nja misschien wel maar Wingspan is wel wat leerrijker dus Wyrmspan laat ik even voor wat het is, nu is het leuk voor ze om telkens nieuwe vogels te zien en wat ze eten/kunnen tegelijk.
Mja ik vind draken leuker dan vogels
Maar schijnbaar is deze met vogels wel toegankelijker voor nieuwe spelers

Back
Bovenaan