Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Heb er zo'n zin in!
Straks voor mn kerst wil ik nog ark nova
Ik ben jaloers, wij zitten aan de maand augustus met Pandemic dus nog wel even te gaan voordat er een ander spel op tafel komt en dat zal waarschijnlijk weer even Dune zijn (met nieuwe uitbreiding) erna misschien eens tijd maken voor mijn Nemesis lockdownGisterenavond genoten van een spelletje nemesis.
De rulebook is redelijk uitgebreid, maar uiteindelijk is alles logisch en valt dat heel goed mee.
Qua sfeer een dikke 9/10 !
Je voelt je zo middenin de alien films..
Echt top , en super hoe het spel kan draaien..
Dit was nog maar mn eerste keer maar het lot lag vast, een simpele brand die onder controle was, breidde zich uit tot gans het schip explodeerde...
We stonden daar mooi met onze objectives
Top spel !
Ja leuk he.Ik ben jaloers, wij zitten aan de maand augustus met Pandemic dus nog wel even te gaan voordat er een ander spel op tafel komt en dat zal waarschijnlijk weer even Dune zijn (met nieuwe uitbreiding) erna misschien eens tijd maken voor mijn Nemesis lockdown
Schaakspel wil ik ook nog maar ik ben daarin zeer kieskeurig we doen het nu met zo een gezelschapbordspel waar ook schaken inzit.
Ik speel regelmatig tegen mijn zoontje, mooi om zien hoe ze hun "verbeteren" maar op zich nog niet echt tegenstand op dit moment
Ik ben van het verre LimburgJa leuk he.
Ik heb gehoord dat lockdown zich op mars afspeeld binnen in een basis... en vrij standalone..
Nemesis zelf is op het schip en vind ik persoonlijk wel cooler.
Vermoedelijk morgen nog es spelen... heb het helemaal te pakken !
Schaken ben ik eigenlijk ook kieskeurig , maar de dochter heeft het gekocht dus ik ben niet kieskeurig... is ook een klein model dat je mee op reis kan nemen.
Wel leuk om het hun te leren...
Van waar ben jij terug? Anders wil ik wel es spelen hoor... Wie weet zijn er hier nog mensen... sphinkx