• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Boardgames

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Nee nog niet. Ook bijzonder druk hier dat ik nog nauwelijks tijd heb voor de HT, het forum, boardgames, ….
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Donderdag zowel zombicide als terraforming mars gespeeld, super


Vandaag 15% korting op boardgames bij gamemania.be

Ik twijfel om everdell te kopen
En of het daar wel echt een koopje is.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Denk dat ik ook wat sleeves ga kopen voor mn kaarten
Doen jullie dat?
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth



+ sleeves voor zombicide
+ sleeves voor descent journeys in the dark
+ sleeves voor everdell
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Sphinkx

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Ik heb sleeves voor sommige boardsgames. Dus ja ik doe dit 😉
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Nemesis gekocht, mooie ibood actie

 

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
205
46
36


Heb er zo'n zin in!
Straks voor mn kerst wil ik nog ark nova


En hoe is Nemesis?
Ik heb lockdown met stretch goals en ben al even op zoek naar Nemesis ook erbij te nemen.
We hebben met onze groep nog niet de tijd gehad om eraan te beginnen maar kwil gewoon de hele set al hebben :p
Zijn nu bezig met Pandemix Legacy season 1 maar spelen afwisselend ook Dune (met uitbreiding)
Scythe en gloomhaven staan ook nog in de kast en dus op de to do lijst dusja het is vooral een kwestie van te weinig tijd hebben.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Nog niet gespeeld en nog niet geleverd... Komt ook onder de boom.
Dune , scythe en gloomhaven staat hier ook wel op de wanted list :) Arc of noah ook.
Ochja :) tijd he
Laat zeker es weten hoe die zijn.
Zondag nr facts, zal dan ook es zien om wat paint te kopen :)
 
  • Vind ik leuk
Reactions: PreDaToR

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
205
46
36
hehe ja zal nog wel even duren voordat ze aan bod gaan komen, we hebben allemaal kinderen en nu met de rapporten/toetsenweken/ sinterklaas/kerstmis is er gewoon niks tijd om af te spreken en verder te doen met onze pandemic (willen we toch eerst eindigen) hebben wel al de nieuwe uitbreiding gekocht op Dune dus misschien dat we dat wel tussendoor even uitproberen.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik heb dit weekend nemesis :) spelen zit er hier wel in :p
Ik verwacht ook Ark Noa voor mn nieuwjaar :p
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Jieah,

Gekregen dus :p
Sebiet es uitpakken.
Ook nog een schaakspel gekregen van mn kids...
Ik had geen schaken... stel u voor :)
Nu weer wel , is lang geleden :)
 
  • Vind ik leuk
Reactions: PreDaToR

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Gisterenavond genoten van een spelletje nemesis.
De rulebook is redelijk uitgebreid, maar uiteindelijk is alles logisch en valt dat heel goed mee.
Qua sfeer een dikke 9/10 !
Je voelt je zo middenin de alien films..
Echt top , en super hoe het spel kan draaien..
Dit was nog maar mn eerste keer maar het lot lag vast, een simpele brand die onder controle was, breidde zich uit tot gans het schip explodeerde...
We stonden daar mooi met onze objectives :)

Top spel !
 
  • Vind ik leuk
Reactions: PreDaToR

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
205
46
36
Gisterenavond genoten van een spelletje nemesis.
De rulebook is redelijk uitgebreid, maar uiteindelijk is alles logisch en valt dat heel goed mee.
Qua sfeer een dikke 9/10 !
Je voelt je zo middenin de alien films..
Echt top , en super hoe het spel kan draaien..
Dit was nog maar mn eerste keer maar het lot lag vast, een simpele brand die onder controle was, breidde zich uit tot gans het schip explodeerde...
We stonden daar mooi met onze objectives :)

Top spel !
Ik ben jaloers, wij zitten aan de maand augustus met Pandemic dus nog wel even te gaan voordat er een ander spel op tafel komt en dat zal waarschijnlijk weer even Dune zijn (met nieuwe uitbreiding) erna misschien eens tijd maken voor mijn Nemesis lockdown :)

Schaakspel wil ik ook nog maar ik ben daarin zeer kieskeurig :p we doen het nu met zo een gezelschapbordspel waar ook schaken inzit.
Ik speel regelmatig tegen mijn zoontje, mooi om zien hoe ze hun "verbeteren" maar op zich nog niet echt tegenstand op dit moment :)
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik ben jaloers, wij zitten aan de maand augustus met Pandemic dus nog wel even te gaan voordat er een ander spel op tafel komt en dat zal waarschijnlijk weer even Dune zijn (met nieuwe uitbreiding) erna misschien eens tijd maken voor mijn Nemesis lockdown :)

Schaakspel wil ik ook nog maar ik ben daarin zeer kieskeurig :p we doen het nu met zo een gezelschapbordspel waar ook schaken inzit.
Ik speel regelmatig tegen mijn zoontje, mooi om zien hoe ze hun "verbeteren" maar op zich nog niet echt tegenstand op dit moment :)
Ja leuk he.
Ik heb gehoord dat lockdown zich op mars afspeeld binnen in een basis... en vrij standalone..
Nemesis zelf is op het schip en vind ik persoonlijk wel cooler.
Vermoedelijk morgen nog es spelen... heb het helemaal te pakken !
Schaken ben ik eigenlijk ook kieskeurig , maar de dochter heeft het gekocht dus ik ben niet kieskeurig... is ook een klein model dat je mee op reis kan nemen.
Wel leuk om het hun te leren...


Van waar ben jij terug? Anders wil ik wel es spelen hoor... Wie weet zijn er hier nog mensen... sphinkx :p
 
  • Vind ik leuk
Reactions: PreDaToR

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
205
46
36
Ja leuk he.
Ik heb gehoord dat lockdown zich op mars afspeeld binnen in een basis... en vrij standalone..
Nemesis zelf is op het schip en vind ik persoonlijk wel cooler.
Vermoedelijk morgen nog es spelen... heb het helemaal te pakken !
Schaken ben ik eigenlijk ook kieskeurig , maar de dochter heeft het gekocht dus ik ben niet kieskeurig... is ook een klein model dat je mee op reis kan nemen.
Wel leuk om het hun te leren...


Van waar ben jij terug? Anders wil ik wel es spelen hoor... Wie weet zijn er hier nog mensen... sphinkx :p
Ik ben van het verre Limburg :)
Alken, als ik me goed kan herinneren lag dag niet echt kortbij de rest hier op het forum :p
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Spelen via telefoon , teams of dergelijke …zoals op den tv héé spelen op afstand en je zegt gewoon uwe zet en iedereen verplaatst dan een pionneke ….