• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Bouwen & verbouwen

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Leuk voor iedereen


Post eens je plannen rho
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Kickoff   <woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="W10=">http://imgur.com/a/lhDfG</woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Is dat iets dat ge concreet wil gaan bouwen ? Ik dacht dat jullie pas "net" in jullie huidige nieuwbouw zaten ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Dit staat al gebouwd wind waterdicht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Oei, topic gemist.   Ik zal eens foto's posten als de eerste stap af is. Want het is bijna zover.
263a.png
De wasplaats, badkamer, toilet en gang zijn onder handen genomen.   Volgende stap is de slaapkamer van onder het dak naar beneden verhuizen. Daarna het dak vervangen (asbest leien door dakpannen vervangen). Daarna de kamers onder het dak opnieuw indelen en opbouwen (niewe shappe, nieuwe gyrpoc wanden, ...) Vervolgens (of gelijktijdig of nog voor de vorige stap) is de woonkamer en de keuken aan de beurt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Dit staat al gebouwd wind waterdicht.
Ziet er interessant uit. Maar ik ben persoonlijk gewoon van een OB te hebben en dan lijkt het mij niet zo interessant om gesloten of HOB te gaan. Maar dat is natuurlijk maar wat je gewoon bent en wat je wensen zijn. Als ik het plan zo zie, ziet het er wel mooi uit. Alleen ... ik denk dat je daar wel een redelijk budget voor nodig gaat hebben tegenwoordig. En je zal je eigen huis aan een aanvaardbare prijs verkocht moeten krijgen, binnen een redelijke termijn. Zo was mijn broer ook naar een huis op zoek. De aanbieders deden echt niets van de prijs af, want het was het waard volgens de markt. Na een half jaar staat dat huis dus nog steeds te koop. Kan je zo lang wachten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Valt allemaal te zien. Deze week es nr de bank..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
En foto's: Zoals gezegd, een compact huisje, maar we steken er nu wel luxe materialen in. Voor:
BUniQfz.jpg
MtLv14n.jpg
Deze is duidelijk tijdens de breekwerken:
635q3ld.jpg
  Na:
L5MOGTV.jpg
odvDkQD.jpg
4VB4dBb.jpg
  Zoals wel te zien moeten de deuren nog vervangen worden en de tegels nog afgewassen. Verven van het plafond en de muren op het toilet staat ook nog op de todo lijst.

(weet iemand de code om pictures te scalen?)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Knap werk rho!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Dat ziet er al een heel pak beter uit. Daar kan je is rustig opt gemak gaan en u zorgen vergeten loool
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
1f606.png
Ja, nu wordt er veel tijd verloren door een boekje mee te nemen. Dan blijf je al eens langer zitten als 't gezellig is he.
1f606.png




Op de foto's zie je het niet zo goed maar de douche bak en het tablet op het meubel alsook de venstertabletten zijn van acryl van Diresco. Custom gefreeste douchebak en tablet in Divinity crema.
color-divinityRange-01.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Mooi,ben ook bezig in de badkamer maar sta zover nog niet....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Dank je.



Vandaag de deuren gaan kiezen.

4 stuks Masonite D14.
856.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
De deurklinken, maar dan in het inox.
deurkruk_vera_koper_re.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
MOoie. Kanen, we hebben dezelfde lol

Van waar komt dat meubel?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Laten maken bij P&B Service, die de renovatie hebben gedaan. Als voorbeeld hebben we een meubel van Vika genomen. Maar de levertijd is lang en dan moet je vaste maten nemen en een wit blad. Zij hebben het naar onze wensen uitgevoerd met een blad in acryl (identiek aan de douchebak) en een porseleinen lavabo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Om nog een beetje extra te stoefen: We hebben in het voorjaar de tuin afgewerkt.
HqqCjofl.jpg
JigpMGfl.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Laten maken bij P&B Service, die de renovatie hebben gedaan.

Als voorbeeld hebben we een meubel van Vika genomen. Maar de levertijd is lang en dan moet je vaste maten nemen en een wit blad.

Zij hebben het naar onze wensen uitgevoerd met een blad in acryl (identiek aan de douchebak) en een porseleinen lavabo.

Mag ik de prijs weten? Breedte?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Is dat de garage achteraan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
De breedte is 160cm. De prijs zou ik moeten opzoeken. [edit] Ongeveer €2500 incl. blad, wastafel en colomkast [edit]   Dat is een berging/tuinhuis. Zit geen garagepoort aan.
1f609.png
Plaats om tuingereedschap, elektrisch gereedschap, fietsen etc. op te bergen en in de winter of bij slecht weer wat te hobbyen. Beste "aankoop" ooit!
 
Laatst bewerkt door een moderator: