skoebiedoe
Well-Known Member
Prijs is in dit geval niet echt van belang...ik wil het zo dus komt het er ook zo...net als bij Rho....
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Als ik het zo lees, zal dit best wel meevallen. Had je een grootte lek/verbruik, dan was het je al veel vlugger opgevallenHou me vast als de afrekening van watermaatschappij hier op mijn mat valt, dat zal ook zwaar aantikken.
Mij lijkt een eenvoudige luidsprekerkabel meer dan voldoende. Een stopcontact daar ergens is altijd handig, al is het maar om es frietjes of iets anders buiten te bakkenVraagje, wij zouden willen luidsprekers voorzien buiten Wat voorzie ik nu? gewoon audio kabel.. Of netwerk? of stopcontact? -> sonos? Idem voor binnen in slaapkamers en badkamer. Wat voorzien voor sonos? ook netwerk? stopcontact?
Hier in het Antwerpse geen nood of geld te besteden aan waterverzachtersIemand ervaring met waterverzachters? Wie wat waar? Enkel warm of koud water of..