• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Bouwen & verbouwen

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
69
58
Prijs is in dit geval niet echt van belang...ik wil het zo dus komt het er ook zo...net als bij Rho....;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Saniland, Desco, H2O, Sanal en VAM, zullen dan de geschikte winkels voor jou in de buurt zijn, succes
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ondertussen naar bank en projectleider geweest, en staat het 95% vast dat we het gaan doen
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Wow, da's een hele stap! Spannend! Het plan dat je liet zien ziet er iig heel mooi uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Absoluut.

De dedicated zal +- dezelfde ruimte zijn als nu, maar 15cm minder breed. Dus doenbaar en halve meter minder diep.

Wel langs de rechte kant een rechte muur incl deur.

Geen omvormer in de kamer en plaats voor kaders
263a.png
en een vaste trap ernaar toe.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.677
207
73
Zie maar dat uw huidig kot verkocht geraakt aan de prijs dat jij ervoor wilt. Ik ben geen vastgoed bobo maar ik zie toch heel wat dingen die héél lang niet verkocht geraken... En ik denk dat een groot deel van uw financiering wel vereist dat deze woning natuurlijk verkocht geraakt ?   Mischien is dat daar bij jullie aan het zeetje mischien anders als hier in de buurt.   Mah bon, los daarvan ... klinkt allemaal leuk...WEERAL nen dedicated bouwen .... het begint bijna te vervelen
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
De afmetingen zullen dus niet teveel veranderen, maar er zitten wel wat voordelen aan. Tof!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Ook een verbouwing hier, maar een noodzakelijke wegens lek leiding onder douchebak. Een hele tijd onzichtbaar dus tot een muurtje tussen badkamer en toilet vreemde tekenen van opstijgend vocht begon te vertonen.   Resultaat, alles moet uit badkamer die nota bene paar jaar terug reeds verbouwd werd, tot aan de vloeren toe en ook in sas en toilet. De wanden welke gyproc zijn zullen hoogst waarschijnlijk ook moeten vervangen worden.   Gelukkig allemaal voor de brandverzekering, minus de franchise die tegenwoordig iets van 243 € bedraagt.     Hou me vast als de afrekening van watermaatschappij hier op mijn mat valt, dat zal ook zwaar aantikken.     Een huis niets dan last en kosten, 'k zou beter een caravan kopen
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Hou me vast als de afrekening van watermaatschappij hier op mijn mat valt, dat zal ook zwaar aantikken.
Als ik het zo lees, zal dit best wel meevallen. Had je een grootte lek/verbruik, dan was het je al veel vlugger opgevallen
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Vraagje, wij zouden willen luidsprekers voorzien buiten Wat voorzie ik nu? gewoon audio kabel.. Of netwerk? of stopcontact?   -> sonos?   Idem voor binnen in slaapkamers en badkamer. Wat voorzien voor sonos? ook netwerk? stopcontact?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Vraagje, wij zouden willen luidsprekers voorzien buiten Wat voorzie ik nu? gewoon audio kabel.. Of netwerk? of stopcontact?   -> sonos?   Idem voor binnen in slaapkamers en badkamer. Wat voorzien voor sonos? ook netwerk? stopcontact?
Mij lijkt een eenvoudige luidsprekerkabel meer dan voldoende. Een stopcontact daar ergens is altijd handig, al is het maar om es frietjes of iets anders buiten te bakken
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Iemand ervaring met waterverzachters? Wie wat waar? Enkel warm of koud water of..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Iemand ervaring met waterverzachters? Wie wat waar? Enkel warm of koud water of..
Hier in het Antwerpse geen nood of geld te besteden aan waterverzachters
263a.png
We betalen immers voldoende om het (drink) water zoals het hoort uit de kraan te krijgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
bij ons wel nodig hoor , hardheid v 35 !!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.677
207
73
Bij ons in de straat (jaja, op de website van Pidpa kan je per straat de statistieken/gemiddeldes krijgen)

Duitse graden: 9,5

Franse graden: 16,9

mmol/l: 1,69
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Dat valt mee, bij ons meer dan het dubbele
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Morgenavond weten we meer of we het gaan doen of niet
263a.png
zo fucking spannend, ik slaap er niet meer van
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Zeg rho,   Hoe bevalt jouw regendouche nu? Heb je niet teveel waterverbruik?   als je gewoon vlug een douche wilt nemen, is dit dan wel geschikt?   Ook om bv je haar uit te spoelen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
We hebben vroeger enkel een bad gehad. Dan is een douche super snel. Ik kan je direct zeggen dat een douche veel aangenamer is dan een bad.   Hij bevalt erg goed. Heerlijke stralen. Over het waterverbruik kan ik niet veel zeggen. We hebben 'm nog maar net. Maar omdat douchen sneller gaat dan in bad kruipen zal het verbruik wel meevallen.   Ik gebruik altijd de regen-stand. De gewone straal is minder leuk.
263a.png
  Effe snel douchen is geen probleem. Waarom denk je dat dat niet zou gaan?   Om de haren uit te spoelen kan je de handdouche gebruiken. Ik gebruik die persoonlijk (nog) niet. Mijn kapsel is erg kort op 't moment.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Omdat zo'n regenstreel meestal is om te genieten van een douche, met veel waterverbruik als gevolg
263a.png
Daar heb ik smorgens geen tijd voor... Kort vlug, snel en met druk :p
 
Laatst bewerkt door een moderator: