Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
twee redenen die ik kan bedenken: * Inbranden bij plasma, uw desktopicoontjes gaan snel blijven staan * Door de resolutie wordt uw startbalk zeer klein en tekst moeilijk te lezen. Een tv lijkt me net wel ideaal om te gamen? Met een deftige grafische kaart merk je geen verschil tov een console.Een TV gebruiken als pc scherm wordt afgeraden. Waarom heb ik nog niet door. Ik gebruik mijn htpc ook gewoon op de TV en ik mail en surf er ook op. En ik kan niet zeggen dat het scherm nu een nadeel is t.o.v. een andere desktop. Eerder het feit dat het wiresless keyboard soms niet zo goed communiceert met de pc. Maar dat probleem ga jij niet hebben volgens mij. Om te gamen is het niet ideaal. Maar dat is niet de bedoeling neem ik aan. Strijken en gamen gaan nu eenmaal niet gelijktijdig.
Onder de regendouches heb je ook nog de betere, welke onder de categorie spaardouchekop vallen. Maar als je echt wil besparen op het drinkwater, zal je de regel van het leger moeten toepassen en dat is niet langer dan 3 minuten onder de douche staanOmdat zo'n regenstreel meestal is om te genieten van een douche, met veel waterverbruik als gevolgDaar heb ik smorgens geen tijd voor... Kort vlug, snel en met druk
Hier ook Hansgrohe. Een raindance select E300.Ivm een regendouche, wij hebben er ook 1 (Hansgrohe) en ik vind het zalig en je haar afspoelen gaat zelfs vlugger. We hebben ook nog een handsproeier, maar eigenlijk gebruiken we die nooit.
Teleruptoren** natuurlijk!Moeilijke beslissing: voor electriciteit: klassiek of met teleruptoren