Skank
Well-Known Member
Die tweede foto ook aan gedacht maar das dan eerder optie 2 he.. Verandert niks aan het bad/douche probleem doorgang bij optie 2Zoiets:Of zo:
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Die tweede foto ook aan gedacht maar das dan eerder optie 2 he.. Verandert niks aan het bad/douche probleem doorgang bij optie 2Zoiets:Of zo:
Sax tekent dit, en krijg hier constant mails en offertes lolWelke software gebruik je voor die tekeningen? Optie 1 geniet nog steeds mijn voorkeur.
Waarom zou je veel kastruimte verliezen? de kom staat er immers op ipv eronder, lijkt me dus dat je net ruimte wint ipv verliest Soit los daarvan (die kommen komen er) Optie 1 is dus the way to go? En met muur of glas...Het type lavabo dat je daar laat zien zorgt er wel voor dat je veel kast-ruimte verliest. De kast kan veel minder hoog worden. Deze kast gaat wel tot op de grond. Dat helpt wel weer. Die van ons hangt op.
Ik bedoelde eerder natuursteen ipv mozaïek, hopelijk is dat nog in want dat hebben wij geplaatstWand in mozaiekskes wilden we ook eerst doen, maar toen ik gisteren nr winkel ging, zeiden ze daar dat dat passé is. En toen ik thuis kwam zei mn vrouw dat we dat toch zouden doen, dus ook nog niet zeker lol
Nadeel glas: er valt vuil tussen het glas en het bad en je kan daar niet meer aan + je hebt veel meer werk om dit proper te houden.Optie 1 is dus the way to go? En met muur of glas...
Vuil aan de onderkant bedoel je? Idd meer werk om proper te houden, + het nadeel van die nis, die post hierboven Maar het geeft wel een ruimtelijker zichtNadeel glas: er valt vuil tussen het glas en het bad en je kan daar niet meer aan + je hebt veel meer werk om dit proper te houden.
Ik volg je niet. Bad komt in onderbouw he Daarboven komt een natuursteen Glas van die douche kan dan toch op die natuursteen. Waar ga jij dan stof zien?Inderdaad, je moet die glaswand een paar cm van het bad plaatsen en dan kan daar stof tussen vallen, dit zie je dan vanuit de douche.
Ja zie ik ook net. Mmm En kan dat gerealiseerd worden zoals ik het voor me zie? Lijkt me het mooist. Heeft geen zin om glas tot op de grond te doen als je ernaast al een wand hebt van het bad.. Maar of je dit kan realiseren? Sluit het glas dan wel mooi met elkaar aan?Op uw tekening stond het er precies naast Dan is het geen probleem.
Dat is nu net het probleem, ik zag het niet eerder tot die muur wak werd. Geen idee hoe het water zijn weg gevonden heeft, maar plek waar lek zit ligt nu eindelijk open. De hoofdkraan even opdraaien zorgt meteen voor een plasje onder lek ... ongelofelijk.Als ik het zo lees, zal dit best wel meevallen.
Had je een grootte lek/verbruik, dan was het je al veel vlugger opgevallen