skoebiedoe
Well-Known Member
Daarom dat mijn leidingen in het vals plafond liggen...niks in de vloer of in gebetoneerd hier.
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Stefaan zijn het koperen leidingen van hoe oud, indien deze een zekere leeftijd hebben kan je beter opteren en indien mogelijk om ze gelijk te vervangen door kunststof, alpex of dergelijke. Anders heb je misschien binnen enkele jaren hetzelfde voorDat is nu net het probleem, ik zag het niet eerder tot die muur wak werd. Geen idee hoe het water zijn weg gevonden heeft, maar plek waar lek zit ligt nu eindelijk open. De hoofdkraan even opdraaien zorgt meteen voor een plasje onder lek ... ongelofelijk.
Dinsdag morgen afspraak met loodgieter en verzekeringsagent hier ter plaatse. Loodgieter zijn voorstel is de ganse buis vervangen want er zitten zeker nog koppelingen onder de grond die vroeg of laat problemen gaan opleveren. Die ganse buis vervangen betekent concreet alle vloeren eruit, dat gaat toch een serieus werk worden. Vandaag alvast een kamer boven vrijmaken zodat er meubels van beneden naartoe kunnen en ook de HT dingen. Maar eens gebruik maken van de gelegenheid die oude zetels hier te vervangen door nieuwe exemplaren.
Geen idee of het nog aan de orde is, maar ik zou voor optie 1 gaan. Met optie 2 verlies je veel te veel ruimte.Graag jullie mening omtrent de inrichting van de badkamer ! Optie 1:Optie 2 met iets ruimere douche (1m40 tov 1m)Wat zouden jullie verkiezen?