Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Met de nieuwe compressie-standaarden H.265 (HEVC) is het allemaal nog efficienter geworden. (tot 64% meer efficient tov H.264 dat we bij Bluray gebruiken) Voor een 8,192x4,320@120.0 "high tier" stream zal dit op 800.000 kilobits/sec neerkomen ...781megabit/sec Voor eenzelfde "main tier" (zal meer consumer zijn) komt dit op 240.000 kilobits/sec ... 230megabits/sec Dus er is nog hoop voor de sukkelaars zoals ik die maar CAT5E hebben liggenOp het moment zal het nog niet nodig zijn. Maar als je over een tijd volle bak UHD (60fps of later misschien 120fps) wil streamen, wil je toch heel zeker zijn dat je niet in de problemen komt.
Ik zou het enkel en alleen al doen omdat wifi ondertussen (theoretisch) sneller is dan 1Gb/s. Zal je het echt nodig hebben, waarschijnlijk niet. Maar datzelfde geldt voor 1Gb momenteel. Als ze echter ooit beslissen om bvb games op een NAS op te slaan en constant naar lokaal RAM te kopieren, lijkt het me toch nuttig. Daarnaast duurt het niet lang meer voor er effectief +1Gb WAN-netwerk gaat zijn...Met de nieuwe compressie-standaarden H.265 (HEVC) is het allemaal nog efficienter geworden. (tot 64% meer efficient tov H.264 dat we bij Bluray gebruiken) Voor een 8,192x4,320@120.0 "high tier" stream zal dit op 800.000 kilobits/sec neerkomen ...781megabit/sec Voor eenzelfde "main tier" (zal meer consumer zijn) komt dit op 240.000 kilobits/sec ... 230megabits/sec Dus er is nog hoop voor de sukkelaars zoals ik die maar CAT5E hebben liggenMah bon 8 jaar geleden was dat high end
Gij moet bij ons maar in de datacenters komen werkenDan nog zou ik op zijn minst naar elke verdieping ofzo zeker 1 10Gb verbinding trekken zodat je daar dan een router aan kan hangen. dan kan je eventueel wifi gebruiken als alternatief van bekabeld netwerk.
Ligt hier ook en zal nog voor jaren kunnen/moeten meegaanCAt 6 zal volstaan