Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Inoxen railsystemen en dergelijke past absoluut niet bij de stijl. We gaan niet modern. Met donker gat bedoelen we idd zicht v living nr trap. Met schuifdeur is dat opgelost Open laten gaan we niet doen. We gaan toch met een schuifdeur werken. Net beslistMy 2cents : -> Ik snap ni wat je wil zeggen met "donker gat" ? Bedoel je het zicht vanuit de woonkamer naar de trap-opening ? Ik snap niet wat een deur of schuifdeur hier verandering in gaat brengen. Qua lichtinval komt er toch een massa daglicht vanuit de tegengestelde kant waar al die ramen zitten ? -> Schuifdeur is een mogelijkheid maar maar het allemaal duurder natuurlijk en je bij een moderne woning kan je gewoon een mooie inox railsysteem zichtbaar laten zoals bij vrienden van ons. Is wel een deurtje dat sowieso 1500,- kost (glas) Ik denk niet dat zoiets bij de stijl gaat passen die jullie voor ogen hebben. Inderdaad minder plaats en wat geluidsisolatie naar boven toe. Het open laten staan is inderdaad ook een voordeel van schuifdeur, een klassieke deur zit nogal snel "in de weg" om het zo te zeggen. Voor "warmteverlies" moet je het niet echt doen, aangezien je vloerverwarming gaat gebruiken heb je geen convectiestromen en geen "tochgat" oid. Zorg wel voor een goede deur naar garage met de nodige afsluitrubbers etc om vb typisch garage geur ook buiten te houden. Mischien gewoon "open" laten ?
Je hebt voor die schuifdeur niet meteen een extra muurtje nodig, in mijn badkamer (nog steeds zo lek als een mandje) staat er een wand van 2 cm dik. Schuifdeur is in hout en 4 cm. dik
Hangt natuurlijk ook wat af of je nog iets aan die wand gaat hangen ?
Zie wel dat er op je plannetje daar een stopcontact zit.
Voorzie ook een paar punten waar je een Sonos bridge kan zetten (bv. 1 in de living en 1 op het verdiep/zolder), omdat je anders slecht ontvangst gaat hebben.
Sonos heeft zijn eigen netwerk en met een bridge kan je gemakkelijk uitbreiden.
Geen probleem. Schilderwerk heb 'k zelf gedaan en dat is eraan te merkenWil je dit eens met een foto staven aub
Toch mee oppassen...ik weet niet of de gemiddelde installateur dat gaat willen doen. Met de foto's van dak + huis / inplanting en Google StreetView is een check door de energieleverancier op 30 seconden gedaan of het plaatje ongeveer klopt. (vb is de woning ongeveer die van op Streetview) Verklaringen opgemaakt door de installateur zouden dan vervalst moeten worden, etc.De installatie is op het nieuwe adres, maar het factuur op het oude
Toch mee oppassen...ik weet niet of de gemiddelde installateur dat gaat willen doen.
Met de foto's van dak + huis / inplanting en Google StreetView is een check door de energieleverancier op 30 seconden gedaan of het plaatje ongeveer klopt. (vb is de woning ongeveer die van op Streetview)
Verklaringen opgemaakt door de installateur zouden dan vervalst moeten worden, etc.