• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Bouwen & verbouwen

Inderdaad, optie 1 lijkt me ook de meest praktische te zijn
1f609.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Morgen beslissen we, ik laat nog weten wat het geworden is. Bod gehad op woning (dag later na plaatsen op immoweb) na bezoek. We hebben al de minimum prijs
263a.png

Ga je nu alles zelf doen of laten doen? Want in weze heb je een ruwbouw gekocht dus nog wel (redelijk) veel werk.Als je deze winter wil verhuizen begin je maar al beter

Hij is toch al bezig met alles degelijk te plannen. Lijkt me de eerste stap naar een goeie afloop.
1f609.png

Wordt zijn 2de huis, dus het zal met de nodige bouwervaring wel goed komen
1f609.png

Ik heb al wat ervaring ja.

Gisteren krabbel gezet, ik heb momenteel 2 huizen
263a.png

Sleutel ontvangen. Dit weekend elec uittekenen en volgende week beginnen slijpen.

Elec moet er tegen eind augustus liggen. Ik weet wat gedaan lol

Ik heb trouwens al plannng voor de rest van het jaar..man druuuuk kan ik zeggen.. Rekening houdend met de droogtijden...

Aja en badkamer lig helemaal vast.

Alles gekozen en het is optie 1 geworden

Hopelijk ben je een goeie slaper. Want je gaat je rust kunnen gebruiken! Succes met de werken!

Zwijgt v slapen... tis al elke avond na 24u en om 7u op.. zoveel te doen. Mogelijks wordt dit weekend ook de verkoop v ons huis al getekend. Bod gekregen die iets hoger dan onze min prijs ligt en we hebben geen overbruggingskrediet. Zonnepanelen verhuieen mee.

Ge slaapt misschien te weinig, maar als ge al goed slaapt is dat nog niet zo'n heel grote ramp. Dat wil niet zeggen dat ge daar ook niet heel erg moe va wordt. Dat begrijp ik wel. Maar als ge slecht slaapt, helpt zelfs voldoende lang in bed liggen niet. Recupereren is er dan al helemaal niet meer bij. Dus: Een hele goeie nachtrust gewenst de komende maanden! (en daarna ook
1f609.png
)

Tip voor uw UTP kabels: er passen 2 aansluitingen in 1 inbouw potje, dus leg naar elk punt een flex met 2 x cat6 in.

Da's inderdaad een goeie. Moet ik bij de volgende stap in de verbouwingen ook doen.
263a.png

Tip nr2: Neem Cat6a of Cat7 kabels. Ooit gaat 10Gb/s ook op de consumentenmarkt gebruikt worden!

Ja, ik zou ook sowieso voor minstens cat6 gaan.

Ik zou cat6 niet meer leggen. Gewoon cat6a of cat7 zoals Sander zegt.

Ik zie net dat er toch meer verschil in cat6 t.o.v. cat6a zit dan ik had verwacht. Ja, dan zou ik in een nieuw huis/nieuwe bekabeling ook voor minstens cat6a gaan.

Back
Bovenaan