Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Zo'n vijverpomp ? Wat verbruikt da ? 80W ? Is dan ook al direct 700kWh op jaarbasis ? Mischien met sturing werken zodat die niet 24/7 draait maar vb in blokken van enkele uren draait ? Of vb overdag wel (indien je zonnepanelen opbrengen) en 's nacht maar om de 3 of 4 uren "efkes" een uurke draait ?
Die verbruikers als ventilatie-systemen kan je goed in kaart brengen en verbruik meten, da's meestal constant zeker ? 24/7 hetzelfde debiet ?
nee da niet, maar kan wel $$$ schelenVeranderen van leverancier gaat je verbruik niet verminderen he ;-)
Maar zeker de test eens doen! Ik heb een aantal jaar gewoon mijn contract verlengt en dus nooit echt gekeken naar aanpassingen van contract of de concurrenten. Daardoor betaalde ik eigenlijk een stuk teveel. Dus eens checken op een vgl site is zeker een aanrader!
Tja via HA (als je plug energy meting doet) zal je dat wel kunnen zien over de tijdslijn.Hoe doe ik dat om het verbruik te weten?
Via HA?
Probeer ook eens mijnenergie.be
Die hebben dikwijls extra korting codes waardoor het nog goedkoper is...
Ik heb variabel gekozen. Want vast is de reden waarom mijn vorig contract veel te duur was omdat ik 5 jaar er niet naar heb om gekeken
Je kan toch elk jaar veranderen. Gewoon wat opvolgen...
Mijn energie is goedkoper he
Ik heb dezelfde genomen. Verschil was te klein. Maar daar ben je vrij in..
Gewoon stapjes doorgaan en je huidig contract er bij nemen. Want je gaat de nrs moeten opgeven. Maar is allemaal logisch. Heel gemakkelijk. Wat het allemaal nog erger maakt want je had het veel sneller gedaan moest je dat geweten hebben...