Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
De m3 of Q5?ToothLess zei:ja, gisteren gaan afhalen bij de post (levering gemist eerder deze week) - deze ochtend geïnstalleerd en efkes Kodi getest. Werkt perfect en simpel, net wat ik in gedacht had. Wel geen firmware updates gedaan, want 't is voor mijn schoonpa en die kijkt gewoon op TV (geen 3d) - misschien later es proberen. Vond het qua snelheid (opstart bakje/app) best te pruimen, ook bij film - klik en dat speelt. Wifi keyboard erin, die schuifboodschap weggeklikt en dat komt toch niet meer terug precies... meer moet dat hier niet zijn voorlopig denk ik.
Hmmmm,tempting.ruudvdh zei:Jake, dan moet je nog even wachten op de Q10: http://www.futeko.com/products/MP059.php (zou er terug zijn vanaf 2 juli)
Waarom zou die niet compatibel zijn met unraid? Wat de q10 betreft, neem ik geen verantwoordelijkheden als iets niet zou werken...Sphinkx zei:Enige verschil tussen de q10 en q5 is mogelijkheid hd in te bouwen veronderstel ik? Mooi apparaat. Mijn htpc maakt ook iets teveel voor de living. Dus een stille kodi bak zou wel leuk zijn. Veronderstel dat die nog altijd compatibel is met unraid?