• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Himedia players

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Diegene die hem besteld hadden, moeten hem ondertussen toch al hebben?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.299
124
73
ja, gisteren gaan afhalen bij de post (levering gemist eerder deze week) - deze ochtend geïnstalleerd en efkes Kodi getest. Werkt perfect en simpel, net wat ik in gedacht had. Wel geen firmware updates gedaan, want 't is voor mijn schoonpa en die kijkt gewoon op TV (geen 3d) - misschien later es proberen. Vond het qua snelheid (opstart bakje/app) best te pruimen, ook bij film - klik en dat speelt. Wifi keyboard erin, die schuifboodschap weggeklikt en dat komt toch niet meer terug precies... meer moet dat hier niet zijn voorlopig denk ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
ToothLess zei:
ja, gisteren gaan afhalen bij de post (levering gemist eerder deze week) - deze ochtend geïnstalleerd en efkes Kodi getest. Werkt perfect en simpel, net wat ik in gedacht had. Wel geen firmware updates gedaan, want 't is voor mijn schoonpa en die kijkt gewoon op TV (geen 3d) - misschien later es proberen. Vond het qua snelheid (opstart bakje/app) best te pruimen, ook bij film - klik en dat speelt. Wifi keyboard erin, die schuifboodschap weggeklikt en dat komt toch niet meer terug precies... meer moet dat hier niet zijn voorlopig denk ik.
De m3 of Q5?

Ik vond de M3 ook al aardig qua snelheid, de Q5 is nog sneller...

Super he, gewoon eenvoudig bakje die alles doet, maar vooral, met kodi !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.299
124
73
diene m3 - dik verschilleke, kan'm eindelijk diene hdx (met popcorn hour firmware) buitengooien!
1f609.png
Snel geleverd ook, vrijdag verzonden, maandag geleverd (maar ja, nie thuis :))
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ge ziet, dak niet gelogen heb he
263a.png
Support is ook super
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
Werkt Netflix eigenlijk ook? Via De Android onderlaag dan vermoed ik?

Ziet er idd fijn bakje uit
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ik lees net dat de netflix app maar 480p doet. Geen hd dus. Ligt niet aan het toestel maar aan de app.. Dus op alle android toestellen

Tenzij je de kodi app gebruikt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ruudvdh

Member
16 jul 2014
56
0
11
Donderdag de Q5 binnen gekregen. Na 2 avondjes mijn mediabib opkuisen, zitten alle films mooi in Kodi. Was ook eerst beginnen streamen via de mediaserver van de Synology maar dan toont hij geen metadata. NFS dus ingeschakeld en machtigingen gegeven aan mijn films-folder en toen liep alles vlot binnen.

De Q5 is in één woord: supersnel. Ik vind hem wel vrij warm worden, dat terzijde.

Mijn eerste ervaringen met Kodi zijn ook goed. Eens je de opbouw gewoon bent (installeren add-ons) vindt je daar vlug je weg in.

Hoe speel je nu best Netflix af, in 1080p?

Dit weekend ook eens proberen wat de beste manier is om de Harmony (de Smart Control - heb hem hier in test) te koppelen aan Kodi.

Als er nog tips zijn qua Kodi shoot em. Beste skins, add-ons, ... Ik moet het topic en de forums nog eens goed doorspitten...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ik hou het in het oog, moet binnekort ook een upgrade voor de dune. Krijg wat teveel filmpjes op de nas en vind yadis maar zwak en omslachtig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Spijtig dat je geen harde schijf kan inbouwen...
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.913
242
73
Mijn collega heeft net de Q5 besteld en aangezien hij er niet veel van kent en Kodi nog nooit gezien heeft, mag ik hem eerst meenemen om te testen
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Benieuwd wat je ervan vindt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Review Himedia M3

Enige verschil tussen de q10 en q5 is mogelijkheid hd in te bouwen veronderstel ik? Mooi apparaat. Mijn htpc maakt ook iets teveel voor de living. Dus een stille kodi bak zou wel leuk zijn. Veronderstel dat die nog altijd compatibel is met unraid?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Sphinkx zei:
Enige verschil tussen de q10 en q5 is mogelijkheid hd in te bouwen veronderstel ik? Mooi apparaat. Mijn htpc maakt ook iets teveel voor de living. Dus een stille kodi bak zou wel leuk zijn. Veronderstel dat die nog altijd compatibel is met unraid?
Waarom zou die niet compatibel zijn met unraid? Wat de q10 betreft, neem ik geen verantwoordelijkheden als iets niet zou werken...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Zeker zijn..
1f609.png
Een bijna plug en Play kodi mediaplayer staat al lang op mijn verlanglijstje. HD heb je niet nodig met server. Maar Q10 apparaat zelf ziet er wel iets mooier uit. Veronderstel dat je die mega WiFi antenne er kan afvijzen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ik zou de Q10 niet nemen , en gaan voor zekerheid de Q5
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Zal ik allicht ook wel doen. Jij bent er dus heel tevreden van? Zou je nog terug gaan naar je htpc?
 
Laatst bewerkt door een moderator: