• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Himedia players

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.755
422
98
Earth
Ik ben er super tevreden van Mijn htpc heb ik nog he, maar ik ga die 9/10 ook wisselen voor een kleine, stille himedia speler (de 2de dan)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.488
311
93
Ik heb er mij ook 1 besteld.. Ben voor de Q5 gegaan.
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.755
422
98
Earth
Nice Laat je bevindingen weten. Waar besteld? Toch niet in china he
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.488
311
93
Nenee. Die uk site volgens mij. Futeko. Waar heb jij besteld mss?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.755
422
98
Earth
Futeko is goed. Ik ook bij futeko. Morgen of ten laatste overmorgen heb je hem
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.488
311
93
Dat is snel.. Hopelijk overmorgen. Morgen is er niemand thuis. Vrijdag wel..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.916
242
73
Ik heb deze avond wat zitten spelen met de Q5 en de eerste ervaringen zijn positief, al zijn er ook een paar minpunten. Alles gaat zeer snel, ik had ergens tussen de 5-10 min nodig om 350 films te scrapen in Kodi. Enkel HD audio krijg ik niet aan de praat, ik heb de wrapper geïnstalleerd en nog krijg ik er geen HD audio uit. Eigenlijk vind ik het ook wel jammer dat je de functionaliteit van Kodi verliest als je de wrapper gebruikt.

Morgen nog wat verder proberen met een fresh install.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.755
422
98
Earth
Chr1st0f zei:
Ik heb deze avond wat zitten spelen met de Q5 en de eerste ervaringen zijn positief, al zijn er ook een paar minpunten. Alles gaat zeer snel, ik had ergens tussen de 5-10 min nodig om 350 films te scrapen in Kodi. Enkel HD audio krijg ik niet aan de praat, ik heb de wrapper geïnstalleerd en nog krijg ik er geen HD audio uit. Eigenlijk vind ik het ook wel jammer dat je de functionaliteit van Kodi verliest als je de wrapper gebruikt.

Morgen nog wat verder proberen met een fresh install.
Voor hd audio heb je dan iets mis gedaan. Heb je mn volgorde gerespecteerd?

De laatste firmware van futeko.com/newforum/index.php?topic=155.0 gehaald zodat ik perfecte playback heb van 23,976 , hd audio , enja zelfs atmos. Install ging vlekkeloos. Vervolgens kodi 15 beta 1 arm versie gedownload en installed Ook dit ging vlekkeloos Even opstarten alvorens de wrapper te installeren Er terug uit en tijd voor de patch (wrapper). Deze zorgt voor 3d iso ,7:1 audio en atmos Je kan deze terug op het forum vinden

Dus firmware erop, kodi geinstalleerd (mag laatste rc zijn) kodi opstarten er terug uit en dan de wrapper


Volgorde is zeer belangrijk, je hebt zeker iets niet juist gedaan staan de instellingen goed? (je instellingen van de q5 zelf, dus niet van kodi) daar moet hij op passthrough staan he


De functionaliteit tijdens het spelen, verlies je idd, had ik ook gezegd he, maar ik vind het echt niet erg.. subtitles en audio tracks kun je makkelijk selecteren met ab, dus waarvoor heb jij nog je kodi gui nodig tijdens het spelen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.916
242
73
Ok, HD audio toch aan de praat gekregen, alles maar op auto gezet en toen werkte het. Het toestel wordt trouwens met de laatste firmware geleverd
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Road Rebel

Member
21 apr 2015
253
0
19
Review Himedia M3

Wat gebeurd er wanneer je een nieuwere kodi erop (zou) zet(ten)?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.755
422
98
Earth
Road Rebel zei:
Wat gebeurd er wanneer je een nieuwere kodi erop (zou) zet(ten)?
Niks.. wat moet er gebeuren? Moet je gewoon opnieuw de rapper installeren
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.755
422
98
Earth
Chr1st0f zei:
Ok, HD audio toch aan de praat gekregen, alles maar op auto gezet en toen werkte het. Het toestel wordt trouwens met de laatste firmware geleverd
1f44d.png
Hij moet op RAW dacht ik
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Die wrapper wat is dat eigenlijk?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.755
422
98
Earth
Die zorgt ervoor dat de mediabestanden door hun eigen speler wordt afgespeeld, ipv de speler die kodi gebruikt Hierdoor kun je ook 3d iso afspelen want de speler die kodi gebruikt kan dat niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.755
422
98
Earth
Ik dacht dat jij ook ene ging kopen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.916
242
73
Maar zonder de wrapper heb je ook HD audio?

Alles werkte gisteren met de wrapper en daarna heb ik een clean install gedaan en alles terug gezet zoals eerst, maar dan zonder de wrapper. Daarna had ik weer geen HD audio meer
2639.png


Helaas heb ik hem vandaag terug gegeven
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.755
422
98
Earth
Eum, dat denk ik niet. Weet ik niet zeker. Nu zoiezo heb je die wrapper voor 3d nodig Veel van kodi verlies je er niet door, in mijn ogen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Hoe zit dat me de afstandsbediening en Kodi?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Road Rebel

Member
21 apr 2015
253
0
19
Die wrapper werkt in essentie dus als een soort patch, je bent dus niet zeker dat die bij elke toekomstige kodi update ook zal doen wat die moet doen, of heb ik het mis? En zonder de wrapper is deze himediaplayer dan niet anders dan de gemiddelde android/arm/kodi mediaplayer?
 
Laatst bewerkt door een moderator: