Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Voor hd audio heb je dan iets mis gedaan. Heb je mn volgorde gerespecteerd?Chr1st0f zei:Ik heb deze avond wat zitten spelen met de Q5 en de eerste ervaringen zijn positief, al zijn er ook een paar minpunten. Alles gaat zeer snel, ik had ergens tussen de 5-10 min nodig om 350 films te scrapen in Kodi. Enkel HD audio krijg ik niet aan de praat, ik heb de wrapper geïnstalleerd en nog krijg ik er geen HD audio uit. Eigenlijk vind ik het ook wel jammer dat je de functionaliteit van Kodi verliest als je de wrapper gebruikt.
Morgen nog wat verder proberen met een fresh install.
Niks.. wat moet er gebeuren? Moet je gewoon opnieuw de rapper installerenRoad Rebel zei:Wat gebeurd er wanneer je een nieuwere kodi erop (zou) zet(ten)?
Hij moet op RAW dacht ikChr1st0f zei:Ok, HD audio toch aan de praat gekregen, alles maar op auto gezet en toen werkte het. Het toestel wordt trouwens met de laatste firmware geleverd
Werkt perfect in Kodi.Xenomorph zei:Hoe zit dat me de afstandsbediening en Kodi?