Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Fijn dat de scrapper uit de doos netjes werktSphinkx zei:Ik had daar geen probleem mee. Werkt net zoals mijn xbmc.. Is mijn eerste ervaring met kodi. Scrappen is precies zelfs beter geworden ivm laatste xbmc versie.
Welke ziekten? Vreemd v die uk stekkErJoske007 zei:Fijn dat de scrapper uit de doos netjes werktIk lees dat deze streamer als nieuwkomer nog wat kinderziekten heeft, ben dus benieuwd of het lang wachten is op de final of stable firmware.
No worries. De h8 doet geen hd audio of atmosSphinkx zei:Hmm. Ik heb de Q5 amper een maand..
Dat doet hij zeker.ilstino zei:hier q5 gewoon geleverd met uk stekker , laatste firmware 1.0.9 en laatste versie xbmx , spijtig is hij voor een klant en moest ik hem gewoon voorbereiden . ben met installatie benieuwd of hij idd atmos afspeelt