• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Himedia players

Inderdaad, steramen is the way to go
1f606.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Maandag aangekomen bij de post. Helaas niet thuis... Daarnet gaan ophalen en direct willen installeren.

Bij Skank was er een adapter voor de UK stekker. Dit is helaas bij mij niet het geval... Probleem #1 dus. Hopelijk blijft het daarbij...

Ga even die van mijn xbox gebruiken om er eens mee te spelen. Nu even de updates doen. Wel enkel aangesloten via hdmi van mijn TV.

De UK adapter zat er bij mijn collega wel bij (Q5).

Review Himedia M3

Hmm. Dus ik heb gewoon pech..

Up en running nu. Update gedaan. Daarna update van kodi naar beta 2. Heb ook de wrapper update gegeven. 3D werkt wel precies niet :s

Hoe bevalt hier de "scraper" dus het binnenhalen van covers, skins, mediainfo, enz... gaat dit vlekkeloos naar het Nederlands
1f615.png

Review Himedia M3

Ik had daar geen probleem mee. Werkt net zoals mijn xbmc.. Is mijn eerste ervaring met kodi. Scrappen is precies zelfs beter geworden ivm laatste xbmc versie.

Sphinkx zei:
Ik had daar geen probleem mee. Werkt net zoals mijn xbmc.. Is mijn eerste ervaring met kodi. Scrappen is precies zelfs beter geworden ivm laatste xbmc versie.
Fijn dat de scrapper uit de doos netjes werkt
263a.png
Ik lees dat deze streamer als nieuwkomer nog wat kinderziekten heeft, ben dus benieuwd of het lang wachten is op de final of stable firmware.

Joske007 zei:
Fijn dat de scrapper uit de doos netjes werkt
263a.png
Ik lees dat deze streamer als nieuwkomer nog wat kinderziekten heeft, ben dus benieuwd of het lang wachten is op de final of stable firmware.
Welke ziekten? Vreemd v die uk stekkEr

Net geupdate nr kodi final isengard. Vlekkeloos Super stabiel.. Nu nog mn dedicated htpc.. Das wat anders met die externe speler
2639.png

Himedia komt met een nieuwe De H8 android lollipop 8core cpu 16 gig flash 2 gig ram 64 bit hdmi 2.0 3d kodi 4k

Mmm interesting voor mn dedicated , ff afwachten

Review Himedia M3

Hmm. Ik heb de Q5 amper een maand..

De m3/Q5/Q10 zullen trouwens altijd beter zijn voor HT, door de hisilicon chipset die speciaal ontworpen is van in het begin voor video
1f609.png

Himedia en hisilicon zijn trouwens allemaal van huawei
1f609.png

hier q5 gewoon geleverd met uk stekker , laatste firmware 1.0.9 en laatste versie xbmx , spijtig is hij voor een klant en moest ik hem gewoon voorbereiden . ben met installatie benieuwd of hij idd atmos afspeelt

RE:

ilstino zei:
hier q5 gewoon geleverd met uk stekker , laatste firmware 1.0.9 en laatste versie xbmx , spijtig is hij voor een klant en moest ik hem gewoon voorbereiden . ben met installatie benieuwd of hij idd atmos afspeelt
Dat doet hij zeker.

De h8 ondersteund nu toch HD audio

Review Himedia M3

Ah nog iemand met enkel uk stekker. Ben dus niet de enige..

speelt alles vlot . alleen uhd schokt heel hard . straks is proberen via netwerk nu alleen nog maar via usb geprobeerd

@Sphinkx er zat wel een uk naar euro adapter bij hoor @Skank zelfs als zou uhd niet goed werken en enkel full hd wel blijft het bang for buck geweldig , zeker met nieuwste firmware erop is het enkel wrapper installeren dus zeker bijna plug and play . was wel onder de indruk van hoe vlot hij werkt . zeker veel vlugger dan mijn mede8er

Back
Bovenaan