• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Himedia players

ilstino zei:
zeker met nieuwste firmware erop is het enkel wrapper installeren dus zeker bijna plug and play . was wel onder de indruk van hoe vlot hij werkt . zeker veel vlugger dan mijn mede8er
Klinkt alvast veel belovend, als ik het hier zo lees moet ik mij er straks ook eentje aankopen
1f606.png
1f606.png

Laatst bewerkt door een moderator:
@Skank spijtig genoeg is hij voor een klant dus moet hem dinsdag afgeven , blijf het voorlopig bij mijn mede8er houden . wel voordeel van de mede8er is dat er een 6tb schijf inzit :p

Gohja, kheb ook zo ene gehad. Die USB en netwerk interface om naar de schijf te schrijven is kaka traag. Ik was meer als een uur bezig om een BD50 over te zetten. Kheb em gewisseld voor een 600x3D en een NAS gekocht. Verder is het gewoon een simpele, maar goeie speler die alles slikt.

inderdaad ernaartoe schrijven is heel traag , maar ik gebruik hem vooral om series op te zetten dus dan valt dit nog mee , films stream ik ook

ilstino zei:
@Skank spijtig genoeg is hij voor een klant dus moet hem dinsdag afgeven , blijf het voorlopig bij mijn mede8er houden . wel voordeel van de mede8er is dat er een 6tb schijf inzit :p
Dat noem ik geen voordeel. Je kan immers dan de q10 nemen en daar kan ook een disc in. Weg voordeel. Bovendien is een nas een betere optie naar de toekomst.

Eind deze week vermoedelijk nieuwe firmware, ook voor de Q5/q10

Je gaat die nieuwe firmware vooral gebruiken voor dit ?

Supports changing default storage

Stiibun zei:
Je gaat die nieuwe firmware vooral gebruiken voor dit ?

Supports changing default storage
euh nee Voor de q5 vooral voor de random audio drops Dat is nu gedaan, en daarop wachte ik om zelf nog een q5 te nemen

Voor de m3 wacht ik gewoon op algemene verbeteringen

Geen idee waarvoor die supports changing default storage dient

Hou er wel rekening mee dat de Kodi settings allemaal weg zijn als je de firmware update (of je moet eerst een backup maken).

Chr1st0f zei:
Hou er wel rekening mee dat de Kodi settings allemaal weg zijn als je de firmware update (of je moet eerst een backup maken).
Uiteraard, maar veel ben ik niet kwijt.. Ganse database enzo wordt toch door emby geregeld. Nog een voordeel p:

Ze komen toch regelmatig met nieuwe firmware, i like the support !

Terug nieuwe firmware 3.0.1.1

Enige verschil is terug nieuwe miracast ondersteuning

Something is moving

Cloudmedia (popcorn) komt met een nieuwe speler af , de gecko Deze is net iets lager dan de himedia M3 en ook van hisilicon Maar ze komen nu af met een gelijke versie als zidoo maw een aangepaste versie van kodi Dit zorgt ervoor dat je geen externe speler meer nodig hebt, en dus de kodi gui en apps kan draaien zonder trouble maar met native player van hisilicon zelf.

Dit zorgt dus voor wat verandering !! (zidoo heeft eigenlijk alles opengezet, en alles geshared, vandaar dat je nu allerhande nieuwe dingen ziet komen) Echter cloudmedia support enzo is allesbehalve !

Maar Er gaan nu natuurlijk geruchten of himedia die ook gaat doen, zodat je dus geen externe speler meer hebt...

Voor de zidoo bestellers, is er niks gewijzigd he

Is die aangepaste Kodi een fork met eigen ontwikkelteam of krijgt het een officiële ondersteuning? Ik dacht uit een van jouw inleidende posts op het Zidoo topic te hebben gelezen dat het dat laatste is, maar het was mij niet 100% duidelijk.

Back
Bovenaan