Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Klinkt alvast veel belovend, als ik het hier zo lees moet ik mij er straks ook eentje aankopenilstino zei:zeker met nieuwste firmware erop is het enkel wrapper installeren dus zeker bijna plug and play . was wel onder de indruk van hoe vlot hij werkt . zeker veel vlugger dan mijn mede8er
Dat zeg ik al lang heJoske007 zei:Klinkt alvast veel belovend, als ik het hier zo lees moet ik mij er straks ook eentje aankopen
Dat noem ik geen voordeel. Je kan immers dan de q10 nemen en daar kan ook een disc in. Weg voordeel. Bovendien is een nas een betere optie naar de toekomst.ilstino zei:@Skank spijtig genoeg is hij voor een klant dus moet hem dinsdag afgeven , blijf het voorlopig bij mijn mede8er houden . wel voordeel van de mede8er is dat er een 6tb schijf inzit
euh nee Voor de q5 vooral voor de random audio drops Dat is nu gedaan, en daarop wachte ik om zelf nog een q5 te nemenStiibun zei:Je gaat die nieuwe firmware vooral gebruiken voor dit ?
Supports changing default storage
Uiteraard, maar veel ben ik niet kwijt.. Ganse database enzo wordt toch door emby geregeld. Nog een voordeel p:Chr1st0f zei:Hou er wel rekening mee dat de Kodi settings allemaal weg zijn als je de firmware update (of je moet eerst een backup maken).