Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
KloptChr1st0f zei:Heel beknopt: Share aanmaken op je pc, in Kodi nieuwe library maken (type Movie) en verwijs naar je share op de pc, done.
jep, die stond er al op. (door hen geinstalleerd)Skank zei:Zet ook direct de laatste firmware erop he
Das wel beetje overdreven Zo erg is het totaal niet.ilstino zei:heel plug en playinstalleer dit , laad dat in , gebruik die player daar . hoop dat er de komende jaren toch een kant en klare mediaplayer uitkomt die wat moderner is dan mede8er en consoorten maar even plug & play
Blijkbaar iets te beknopt want krijg op kodi te lezen , unable to connect.Chr1st0f zei:Heel beknopt: Share aanmaken op je pc, in Kodi nieuwe library maken (type Movie) en verwijs naar je share op de pc, done.
nee want die spelen meestal geen externe subs af , heb ook al met de q5 gewerkt en vind het een heel leuk apparaat , maar wil liever niet eerst 1001 dingen installeren/instellen eer ik iets kan zien . gewoon aansluiten , opzetten en beginnen zoals bij mede8er en dune , weet dat je met een androidbox veel meer kunt , maar heb dit persoonlijk niet allemaal nodig , gewoon een mediaplayer die alles afspeelt , blu ray speler heb ik erbij staan voor de frisbee's in te steken . maar zo is er voor ieders wat wils , weet dat veel mensen heel blij zijn met q5 en consoorten maar heb liever dedicated mediaplayer en geen toestelletje dat aangepast is om er via hoop software edg media op te "kunnen" spelen . zelfde reden dat je naar "dedicated ht " gaat ipv living room , bij living room moet je concessies doen en dedicated blijft beter , zoals je zelf ook al meermaals hebt bovengehaaldSkank zei:Das wel beetje overdrevenZo erg is het totaal niet.
Als je het zo kant en klaar wil Koop dan een blurayspeler en steek er schijfjes in Heb je niks te doen !
Als je dat niet lukt met die share toestanden, zal het je nooit lukken niet met een dune, niet met een mede8er met geen enkele mediaspeler..... Of je past je werking aan (via nas of externe hdd of..) of je neemt een blurayspeler ...ilstino" data-link="https://home-theater.be/topic/1287-review-himedia-m3/?postID=37969#post37969"> nee want die spelen meestal geen externe subs af zei:De Q5 is inderdaad een leuk apparaat en zeker een stuk beter als men WDlive. Alleen is het zoals ilstino zegt, niet zo plug & play en een heel stuk uitgebreider, wat niet voor iedereen nodig is.
Ben in heel die share pc settings toestanden niet zo thuis in, dus wat normaal een 10min zou duren als je weet waar je moet zoeken, duurt bij mij een hele dag ... Ik ga het dan ook laten voor wat het is, nog is herbeginnen wanneer ik wat meer tijd heb.
Nog een vraagje, hoe krijg ik afbeeldingen bij mij men films ? Nu zie ik enkel de titel maar zonder afbeelding, kan ik dit niet automatisch laten zoeken ?