Skank
Well-Known Member
Hoezo? Die werkt, je stelt echt teveel vragenXenomorph zei:Hoe zit dat me de afstandsbediening en Kodi?
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Hoezo? Die werkt, je stelt echt teveel vragenXenomorph zei:Hoe zit dat me de afstandsbediening en Kodi?
Jawel, juist wel Dat maakt net het verschil met andere mediaspelers, daar moet je op de maker van het toestel wachten voordat kodi upgrade komt, als die er komt (in realiteit niet) De himediawrapper is geen schil maar gewoon een externe speler. Kodi werkt altijd dus, en upgraden kun je altijd doen wanneer jij wil en niet wanneer de de firma een upgrade wil uitbrengenRoad Rebel zei:Die wrapper werkt in essentie dus als een soort patch, je bent dus niet zeker dat die bij elke toekomstige kodi update ook zal doen wat die moet doen, of heb ik het mis? En zonder de wrapper is deze himediaplayer dan niet anders dan de gemiddelde android/arm/kodi mediaplayer?
Ik zie echt niet in waarom die niet zou werken. Die wrapper is enkel de engine achter het afspelen van de video meer nietChr1st0f zei:Werkt perfect in Kodi.
Hoe bedoel je? Manee je hebt geen andere remote nodig Zelfs de harmony werkt.. Alles werkt met die remote..Xenomorph zei:Dus al de shortcuts van kodi werken ook op je himedia remote of heb je nog een andere remote nodig?
nee op toestel zelf, al die vragen.Xenomorph zei:En je katalogus van Kodi plaats je dan op een USB 3.0 stick?
ik zie geen verschil met mijn htpc...Xenomorph zei:Hoe zit het met ghosting in 3D? Blijkt op forums dat bij de laatste firmwares er een ghosting probleem opgetreden is in 3D.
http://www.futeko.com/newforum/index.php?topic=191.0
Slim gezien om er een externe speler te inbedden!Skank zei:Jawel, juist wel Dat maakt net het verschil met andere mediaspelers, daar moet je op de maker van het toestel wachten voordat kodi upgrade komt, als die er komt (in realiteit niet) De himediawrapper is geen schil maar gewoon een externe speler. Kodi werkt altijd dus, en upgraden kun je altijd doen wanneer jij wil en niet wanneer de de firma een upgrade wil uitbrengen
Hoeveel geheugen heeft die speler dan om de catalogus op te zetten? Is er een keuze mogelijk? Intern of USB?Skank" data-link="https://home-theater.be/topic/1287-review-himedia-m3/?postID=33454#post33454"> nee op toestel zelf zei:nee op toestel zelf, al die vragen.