Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
ThxGe moet eens beginnen met handleidingen te lezen...
Vb die "AC BACK" staat bij u op "Always Off" , begin eens met die op "
AC BACK Determines the state of the system after the return of power from an AC power loss
Memory => The system returns to its last known awake state upon the return of the AC powe
Always On => The system is turned on upon the return of the AC power
Always Off => The system stays off upon the return of the AC power. (Default)
Wat je nu merkt is effe wat checks die gebeuren als er terug 220V op komt, maar echt starten doet hij volgens mij niet. Zet 'm dus eens op "Always On" en ziet wat er dan gaat gebeuren.
Wist zelf niet dat dit bestond. Bij mij zit gewoon los in de kast.hier ook de EM, stop je gewoon in een din rail mount, daarbij twee klemmen en je kan whatever kring meten. Die pro em bestond toen nog niet, dermee
Van shelly al twee dimmers kapot gehad, van de 40-tal shelly's valt dat nog mee (denk ik) op een jaar of 3
awel ja, is gewoon wat "properder" - tenzij je geen plek meer hebt op de rail natuurlijkWist zelf niet dat dit bestond. Bij mij zit gewoon los in de kast.
Had gevraagd aan de elektricien als dat OK is voor de keuring en voor meettoestellen is dat geen probleem. Was inderdaad ook geen probleem voor de keurder.
Ik had inderdaad geen plaats meer. Ondertussen een 2e kastje laten bijzetten toen mijn laadpaal geïnstalleerd werd om terug wat plaats te hebben om spielerei te kunnen toevoegen.awel ja, is gewoon wat "properder" - tenzij je geen plek meer hebt op de rail natuurlijk- die shelly dimmers of whatever bv kan je op die manier ook kwijt in de kast, alles netjes naast elkaar
1) blitzwolf shp13 en/of frient plugsEven een een paar simpele vragen lanceren;
- Welke power plugs gebruiken jullie met energie monitoring in HA? Zijn dat Shelly plugs of iets anders?
- Welke oplossing gebruiken jullie om de P1 uit te lezen van digitale meter, als je reeds een hebt natuurlijk, en werkt dit dan via Wifi of bekabeld?