Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Dat is een versterker he Zit daar geen spotify connect enzo op?ilstino zei:c356bee
Dat dacht ik ookbroodro0ster zei:Een 2e zone met sub is al niet doenbaar denk ik. Tenzij je de sub high pass zou aansluiten.
Ik zou een connect amp in de keuken zetten dan. En evt. ook aan de TV.
En gewoon ne goeie stereoversterker bij die R700's.
niet samen he gewoon de mogelijkheid hebben ja die r700 al gehoordChr1st0f zei:Hij wil een aparte plaats voor muziek en dan nog een 2 luidsprekers + sub aan zijn tv + nog eens luidsprekers in de keuken aansturen, good luck! Heeft hij dan zo'n grote living dat hij een aparte plaats moet hebben voor muziek en tv?
ps. Hoe kritisch luistert hij eigenlijk naar muziek? Heeft hij de R700 trouwens al beluisterd of is dit enkel op het uiterlijk?
Dat is wat te simpel voorgesteld hé. Je moet weten wat de luisterafstand is, de gewenste geluidsdruk op uw zitplek en vooral ook welk soort muziek je speelt. Als je je all round in extremis baseert op een gewenste geluidsdruk van 99dB op 3m afstand, dan kom je ongeveer aan de waarden die Kef opgeeft - dat is dan 90W in 8 Ohm en 225W in 3,2 Ohm (ze dippen dus redelijk die speakers). Versterkers die een exact zelfde continu vermogen geven bij 8 en 4 ohm, lager dan wat ze idealiter voorstellen, zou ik persoonlijk vermijden. Bon dat is theorie, op papier dus. Wat ook een niet onbelangrijke factor is, is het te spenderen budget voor een amp... vaak doorslaggevender nog ookSkank zei:Hoe zit dat met output? output R700 is 25- 250W Als ik receiver neem, staat er bv 80W per kanaal stel ik sluit stereo aan, kom ik aan 160W , das nog ver af van die 250 niet?
Hij wil niet de sub met zn kefs doen he hij heeft nu een bose setje (i know, spare me) met sub.. die dan eventueel aan tv zou kunnenilstino zei:als je 2 kef r700's aansluit op een goede stereoversterker gaan deze al laag genoeg gaan en ga je een sub niet echt missen , die nad heeft ook speakerzone b , welke je kan gebruiken om
A - de kefs te bi-ampen B- een 2ede zone aan te sturen
als je op dit niveau gaat spelen zou ik wel eerder naar bluesound gaan voor streaming ofwel een goede netwerkstreamer nemen
bv pioneer a-50 of cambridge audio cxn