Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Komt daar nu nog iets interessants bijSkank zei:De cambridge CX a60 heeft 60 W per kanaal , de 80 , 80 wwatt (duh) icm die kefs r700 is de 80 beter wrschnlk, maar zal hij dat echt merken als hij bv de goedkopere 60 neemt?
De marantz pm 7005, heeft die ook geen ingebouwde dac? Ik zie daar ook een optische, coax en usb aansluiting, is die niet goed? (goedkoper)
En dan de pioneer A-50da, is ook schappelijk v prijs en ook ingebouwde dac
Mmmm en dan nog die nad
Zal 1 vd 4 worden, maar welke...
Waar zou je naartoe neigen? Al die versterkers horen op een R700 is niet zo vanzelfsprekend heChr1st0f zei:Ik zou toch zeker eens gaan luisteren, ik heb me ooit eens serieus mispakt door een versterker blindelings te kopen.
de wx 030 is vergelijkbaar met de sonos play 3.... heb die twee weken geleden in m’n handen gehad.Skank zei:Bij yamaha de ISx 80 (valt al weg) , WX-030 (die klein is, denk kleiner dan play 3) en de playbar
Waarom zou die 2 parrallelle oplossing een gebrekkige integratie hebben?krikri zei:de wx 030 is vergelijkbaar met de sonos play 3.... heb die twee weken geleden in m’n handen gehad.
Je hebt wel een punt, je collega zal moeten uitmaken wat voor hem primeert.... een geintegreerde oplossing met "beperkte multiroom" of 2 parrallelle oplossingen met een gebrekkige integratie....
Spijtig dat er niet meer leveranciers met geintegreerde oplossingen op de markt komen, en dat ze nu eindelijk eens een universele multiroom standaard implementeren...
NAD C390DD (2500 euro) en M12 (4000 euro) en de module moet je nog eens apart bestellen (500 euro).Skank zei:Wat betreft de nad, er werd hier gezegd dat er ook een duurdere is, die een bluesound toestel in heeft?Welkeen is dit?