• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Je ergernissen van vandaag

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Decastijn? Stijnoscoop? Kinestijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.278
211
68
Skankroom misschien. Hoewel een lettertje verkeerd spellen
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Squeek

Member
11 nov 2013
108
0
19
Skank zei:
zo flauw! Iemand heeft mij nageaapt! Stefanopolis! Identiek hetzelfde embleem! Echt flauw hoor! Awoeeee...
Heb jij niet hetzelfde gedaan dan? Zover ik weet is dit niet jou embleem maar dat van de kinepolis group en zelfs stijno'polis' is afgekeken van kinepolis. Dus wat is er nu zo flauw eigenlijk? Dat je eigen gestolen idee gestolen is?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.781
427
98
Earth
De woordspeling he. Snap je dat dan niet? Tkan mij eigenlijk nie schelen ze, was maar het eerste wat in me opkwam
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.278
211
68
Stijn ook op logo's rusten er copyright rechten, als je dat maar weet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Ga hier maar een slotje op zetten, is allemaal tekst voor niets! werderw
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Als het een troost mag zijn, je bent echt niet de enige.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.693
212
73
Skank zei:
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-leuven/leuvense-brandweer-ontevreden-over-aankomend-wetsvoorstel-a2123880/ De nagel op de kop! Wij zitten in hetzelfde straatje !!!!!!!! 1 januari veranderd alles, en we weten nog altijd 0,0 !

Gaat er toch alleen maar op verbeteren ? Of lees ik verkeerd ? Uiteindelijk zal men 38 uur werken om dan voor 38 uur centen te krijgen (terwij dit vandaag 53 uur werken voor 38 uur verloning) En dan nog meer verlof ook, nu 24uur werken, dan 48 uur this en met het nieuwe voorstel 24uur werken en 72 uur thuis ?

...Tenzij ze in de premies beginnen snoeien natuurlijk, maar daar staat niets van in het artikel...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.781
427
98
Earth
jvanhambelgium zei:
Gaat er toch alleen maar op verbeteren ? Of lees ik verkeerd ? Uiteindelijk zal men 38 uur werken om dan voor 38 uur centen te krijgen (terwij dit vandaag 53 uur werken voor 38 uur verloning) En dan nog meer verlof ook, nu 24uur werken, dan 48 uur this en met het nieuwe voorstel 24uur werken en 72 uur thuis ?

...Tenzij ze in de premies beginnen snoeien natuurlijk, maar daar staat niets van in het artikel...
Verbeteren? Abosluut niet! Laat staan naar dienstverlening toe! Nog maar 6 man op dienst ipv 12 dwz als jij een hartaanval krijgt, je 20 min langer moet wachten op een ambulance! Sommigen mensen aan de top, weten echt niet waar ze mee bezig zijn. Ik verwacht dan ook dat er serieuze dingen gaan voorvallen. zolang het maar niet met mij of mn familie is....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.781
427
98
Earth
Webstore.be

28 nov een switch gekocht en betaald Die volgens site voorradig is. Helaas nog altijd niks ontvangen. Al mail gestuurd maar geen antwoord.

Wtf !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Bel ze gewoon eens ....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.781
427
98
Earth
Heb ik gedaan. Ze moeten het "uitzoeken" pff
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Intussen opgelost?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.781
427
98
Earth
Klaagbericht op 9lives

Ik heb mn pccase via 9lives verkocht Ik had fotos getoond v d staat dat hij was. Heb hem verzonden via kiala en nu komt hij af dat de case onbruikbaar is, vol met krassen, frontpaneel helemaal gebogen. Ik schrok me rot. Ik heb hem nochtans goed verpakt en met schuim ertussen zo verzonden. Hij dreigt met politie blabla.. Ik voel me er rot door, wat nu? Geen zin om hen het geld terug te geven, er was niks met de case Ik heb hem gevraagd om fotos. Hij klaagde ook dat ik niet meer antwoorde... Lol, bericht is sinds gisteren pas. Ik had al geprobeerd erop te geraken maar 9lives was soms onbereikbaar en op mn werk wordt hij geblokkeerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.781
427
98
Earth
Zijn eerste bericht

Ok, ik ga heel droog en bot zijn: ik ben NIET tevreden!!!!

De volledige front is afgebroken en er zijn belachelijk veel krassen op de bovenkant en zelfs stukken uit de zijkant waar je de onbeschermde module tegen de case hebt gelegd met niets tussen!!!

Ik kan de case zelfs niet gebruiken, omdat het front volledig scheefzit aangezien alle houders aan 1 kant volledig afgebroken zijn!

Ik ben akkoord gegaan met meer te betalen met de verzekering dat hij volledig correct ingepakt zou zijn, en dat is NIET HET GEVAL!!!!

Nu ben ik mijn laatste budget kwijt aan een case die ONBRUIKBAAR is!!!!

Ja ik gebruik veel hoofdletters en uitroeptekens, maar ik ben momenteel echt kwaad, want dit is NIET wat we afgesproken hebben!

Bedankt om mij te laten weten hoe we dit gaan oplossen. Ik ga dit nog niet posten op het forum, aangezien ik jou de kans wilt laten om dit recht te zetten...

Grtz, B
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Ik zet altijd in mijn mails dat verzenden op eigen risico is!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.781
427
98
Earth
Zn tweede omdat ik niet direct antwoorde

Ik heb nog geen antwoord gekregen terwijl je hiervoor altijd heel reactief was.

Ondertussen heb ik nog mankementen ondervonden (niet stabiel op zijn poten, plaat langs kant mobo is verwrongen, grill plaatjes blijven niet allemaal steken,...) wat absoluut niet overeenkomt met jouw beschrijving!!!!

Ik verwacht dus een antwoord van jou met een oplossing voor dit probleem, zoniet zal ik met jouw gegevens naar de politie gaan en klacht indienen voor oplichting.

Nogmaals, ik geef je de kans om hiervoor een correcte oplossing te vinden, maar ik heb geen geld teveel om zo afgezet te worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator: