Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Heb jij niet hetzelfde gedaan dan? Zover ik weet is dit niet jou embleem maar dat van de kinepolis group en zelfs stijno'polis' is afgekeken van kinepolis. Dus wat is er nu zo flauw eigenlijk? Dat je eigen gestolen idee gestolen is?Skank zei:zo flauw! Iemand heeft mij nageaapt! Stefanopolis! Identiek hetzelfde embleem! Echt flauw hoor! Awoeeee...
Skank zei:http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-leuven/leuvense-brandweer-ontevreden-over-aankomend-wetsvoorstel-a2123880/ De nagel op de kop! Wij zitten in hetzelfde straatje !!!!!!!! 1 januari veranderd alles, en we weten nog altijd 0,0 !
Verbeteren? Abosluut niet! Laat staan naar dienstverlening toe! Nog maar 6 man op dienst ipv 12 dwz als jij een hartaanval krijgt, je 20 min langer moet wachten op een ambulance! Sommigen mensen aan de top, weten echt niet waar ze mee bezig zijn. Ik verwacht dan ook dat er serieuze dingen gaan voorvallen. zolang het maar niet met mij of mn familie is....jvanhambelgium zei:Gaat er toch alleen maar op verbeteren ? Of lees ik verkeerd ? Uiteindelijk zal men 38 uur werken om dan voor 38 uur centen te krijgen (terwij dit vandaag 53 uur werken voor 38 uur verloning) En dan nog meer verlof ook, nu 24uur werken, dan 48 uur this en met het nieuwe voorstel 24uur werken en 72 uur thuis ?
...Tenzij ze in de premies beginnen snoeien natuurlijk, maar daar staat niets van in het artikel...