• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Je ergernissen van vandaag

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.785
427
98
Earth
Niks veranderd. Ik stelde voor een klacht in te dienen bij kiala maar het hoefde vr hem niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.278
211
68
Tja kunnen we daaruit concluderen dat er eigenlijk geen probleem was, en dat deze persoon gewoon probeerde wat geld terug te krijgen ... nadat hij zelf de kast had laten vallen
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.278
211
68
Dan maar 'Classified under X-Files'
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Verkopers op ebay die mijn berichten niet beantwoorden en niets van zich laten horen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.918
242
73
Verbruik electriciteit

Ik heb gisteren de afrekening van de gas en elektriciteit gekregen: 650 euro bij betalen
1f615.png
Nu blijkt dat we bijna 2x zoveel elektriciteit verbruiken als de jaren daarvoor. Ik ben natuurlijk direct naar de meters gespurd en de standen blijken te kloppen. Ik begrijp echt niet hoe dit kan, want er is niets veranderd. Ik heb nu een stroomtang besteld om per kring het vermogen te kunnen bepalen zodat ik kan zien of er niets mis is met een toestel.
 

Bijlagen

  • verbruik.jpg
    verbruik.jpg
    66,8 KB · Weergaven: 40
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Verliezen zijn ook mogelijk in de leidingen in de tuin of slecht geplaatste aardingsstaken!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.785
427
98
Earth
Das idd erg vreemd. Of iemand die aftakt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.694
212
73
Zowel nacht/dag tarief zijn inderdaad substantieel omhoog gegaan!! Mischien toch iemand die aftakt om z'n wiet-plantage te verlichten
1f608.png


Zeker dat er niets anders is ? Mischien vb 1 of andere diepvriezer die de geest begint te tegen en continue staat te pompen ? Desnoods als test 's avond voor slapen zoveel mogelijk uittrekken en opschrijven wat er nog in steekt etc en na enkele dagen kan je eventuele boosdoeners wel identificeren...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.301
125
73
Heb ook eens zo'n stoot voorgehad - van 5000 kWh naar bijna 10000 kWh. Dat is wel schrikken (en betalen) ja! En je denkt al snel, er is niets "veranderd" tov vorig jaar. Op alle stopcontacten stroommeters gezet om te zien welk toestel een eventueel probleem zou geven? Alles "normaal". Na lang zoeken: een paar avonden voor het slapengaan in dat jaar zo'n verplaatsbare airco in de slaapkamer gezet. Daar was iets mis mee en tjakka... nu controleer ik regelmatig de meterstanden en hou in 't oog of alles 'normaal' verloopt...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Wat je ook kan doen is de installatie "uitmeggeren" om te kijken of er een verbruiker doorslaat naar de aarding. Mocht het nodig zijn, ik kan je gerust dit toestel wel even uitlenen
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.169
72
58
Denk aan een elektrische verwarming die blijft werken ,boiler die nietmeer afslaat ofzo...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.918
242
73
Als je net al je geld in een moto hebt gestoken, dan zie je natuurlijk de speakers die je al 6 maanden aan het zoeken bent
1f62d.png
Waarom zoek ik er ook naar als ik toch geen geld heb
1f615.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.785
427
98
Earth
Haha herkenbaar! Om te kwijlen he
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Dat is inderdaad wel om te rotten
1f609.png
Effe dan ook niet meer naar kijken is de boodschap en nu voluit genieten is je "moto"
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
slechte projectmanagers. Net 2 dagen planningsessies achter de rug om dan te horen te krijgen dat de onderliggende teams zelf verantwoordelijk zijn voor de planning en resourcing. met andere woorden, de projectmanager voert geen hol meer uit... Even een uiteenzetting: Persoon A moet een projectplanning doorsturen op donderdavond en doet dit niet. En heeft vrijdag verlof Projectmanager vraagt aan Persoon B waar de projectplanning is Persoon B zegt "Bij persoon A" Projectmanager zegt tegen Persoon B "Dit is een teameffort, bel hem maar op om hem door te sturen" Persoon B zegt: "Dat is toch een Projectmanagement activiteit, jij bent toch ook deel van het team" Projectmanager: "zo gaan we hier niet werken he"
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Force

Member
25 mei 2014
124
0
21
Het begint weer goed weer te worden en daar zijn ze weer.

De cowboys op twee wielen.

Ze zijn misschien niet allemaal zo maar ik heb al enkele toestanden gezien:

-in zone 30 meerdere keren op één wiel rijden tegen hogere snelheid; -echt enorm veel keer gezien dat ze over volle witte lijnen rijden; -zich overal tussen vringen zelfs tegen hoge snelheid; -staan ze eerst aan de lichten, optrekken alsof ze op een circuit rijden. Dan zijn ze 2km verder en hoor je hun uitlaat volle bak geven. -de meeste trekken zich niets van de maximale snelheid aan of eender welke verkeersregel.

Dat is een ding. Maar als je dan in de gazet leest dat autobestuurders te weinig aandacht geven aan mensen op een moto. Dan word ik toch wel een beetje kwaad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davylermi

Member
5 okt 2014
219
0
21
Force zei:
-de meeste trekken zich niets van de maximale snelheid aan of eender welke verkeersregel.
Heb ik al eens gevraagd aan iemand die ook een moto heeft en het antwoord is: "Ja maar, je zit zo snel over de maximale snelheid met een moto. Efkes optrekken en je hebt al 120..."

Ze zijn dan nog bij de meest kwetsbare weggebruikers, lappen de snelheden aan hun laars maar blijkbaar is het dat allemaal waard... Ze betrouwen er op dat ze wendbaarder zijn dan een auto..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Force

Member
25 mei 2014
124
0
21
Ja wendbaar tot ze in een situatie zitten waar ze niet op kunnen reageren.

Dit is mooi voorbeeld:

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2299518/2015/04/25/Motard-27-sterft-na-ongeval-in-Zottegem.dhtml

Moto steekt twee auto's voorbij in een grote baan waar veel winkels zijn. Waar je maar 70 mag. En er komt plots een auto op de baan. Dan kan je daar die marginale commentaren lezen dat het de schuld van die auto is.

Maar waar niemand het over heeft is. Die haalt twee auto's in waar je 70 mag. Dan weet je toch zo dat hij heel hard aan het versnellen was.

Dat is regelmatig zo, het ene moment kijk je in je spiegel er is niets. Twee seconden later staat daar ineens een moto.

"De motorfiets bolde na de aanrijding nog een honderdtal meter verder zonder de bestuurder." Je moet niet vragen hoe hard die aan het versnellen was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davylermi

Member
5 okt 2014
219
0
21
Force zei:
Ja wendbaar tot ze in een situatie zitten waar ze niet op kunnen reageren.


Dit is mooi voorbeeld:

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2299518/2015/04/25/Motard-27-sterft-na-ongeval-in-Zottegem.dhtml

Moto steekt twee auto's voorbij in een grote baan waar veel winkels zijn. Waar je maar 70 mag. En er komt plots een auto op de baan. Dan kan je daar die marginale commentaren lezen dat het de schuld van die auto is.

Maar waar niemand het over heeft is. Die haalt twee auto's in waar je 70 mag. Dan weet je toch zo dat hij heel hard aan het versnellen was.

Dat is regelmatig zo, het ene moment kijk je in je spiegel er is niets. Twee seconden later staat daar ineens een moto.

"De motorfiets bolde na de aanrijding nog een honderdtal meter verder zonder de bestuurder." Je moet niet vragen hoe hard die aan het versnellen was.
Was de neef van iemand die ik goed ken btw... Zal inderdaad niet aan 70 geweest zijn.. Ongeval is op een 8km van hier gebeurd.
 
Laatst bewerkt door een moderator: