• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Je ergernissen van vandaag

Kijk es aan, een handige Stijn
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Verdikke, krijg hem net niet dicht. Moet er met een hamer op kloppen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog is langs de randjes gaan met je slijpschijfje of wat bijvijlen? Of is het materiaal te dik?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
broodro0ster zei:
Nog is langs de randjes gaan met je slijpschijfje of wat bijvijlen? Of is het materiaal te dik?
ik wee tniet of ik hem nu nog los krijg
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Plaats jouw ergernissen in dit topic.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zal dan maar starten: Blijkbaar is de Trakt.tv widget terug, maar enkel voor de VIP users
1f44e.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Chr1st0f zei:
Blijkbaar is de Trakt.tv widget terug, maar enkel voor de VIP users
Dat is toch wel de slechtste manier voor geld in het laatje te brengen, laat ik zeggen: Wanhopig... Eerst users gratis reclame laten maken en het dan achter een paywall steken...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dbmeter verkocht. Geld ontvangen Opgestuurd met kiala voor de reis. Nu mail ontvangen dat pakket niet afgehaald werd en er 14 dagen gelegen heeft, en ik het nu kan terug afhalen voor 2 euro.

Wtf nu?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je die 2euro betaald heb je toch nog steeds winst? Denk dat de fout en verantwoordelijkheid bij de ontvanger ligt in dit geval.

Stel hem voor dat je een refund wilt doen, maar dan de verzendkosten en de 2euro er af trekken. Ofwel opnieuw opsturen, maar dat hij moet opdraaien voor het opnieuw versturen + die 2 euro.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Refund!? Vergeet het. Ik heb het verstuurd en hij is er niet omgeweest. Ik hoor hem niet eens.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mischien is hem op vakantie vertrokken of hee hem een ongeluk gehad.....je weet maar nooit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan