• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Je ergernissen van vandaag

Laagse prijsgarantie van mm sucked !!! wou thrustmaster T300 GTE daar kopen als ze hem aan prijs wouden geven van webstore.be met winkels in Geel en Turnhout... eerst voor gemaild... ging niet... waarom weet ik ook niet maar soit... dan in kortrijk gevraagd : het moet binnen 25 km zijn... 'k zeg ja ge hebt toch ook winkels daar, wat maakt da nu uit... ahja da kan ni... dan maar bij webstore.be besteld
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Troost u, bij VDB is dat net hetzelfde. Veel reclame maken en als je dan met iets afkomt, dan gaat het niet voor die prijs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Awel, ik moet het Art en Craft nageven dat ze zich daar wel houden aan hun laagste prijsgarantie! Vorige week voor het werk een Shogun (externe monitor/recorder) gekocht en ze hadden hun prijs prompt enkele 100 euro's laten zakken zodat deze onder de prijs was van Konijnenberg. Zeer snel antwoord en geen smoesjes, zeer zeer proper!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Art en Craft kijkt inderdaad niet op een kilometertje. Ooit exact dezelfde prijs gehad als een dealer in Nederland voor mijn Panasonic plasma. En dat prijsverschil was nogal significant, sterk dus en ze staan in mijn goeie boekje
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Normaal kreeg ik vandaag een pakje aan via Bpost, maar ze hadden het pakje in een verkeerd 'distributiecentrum' (lees: kamertje achter het postkantoor) geleverd. Ze hadden het geleverd in een dorpje, 2km verderop. Ik contacteer de klantendienst om te vragen of het vandaag dan nog zou komen of niet... "Ah neen, dat is pas voor maandag"...
1f615.png
1f615.png
Ik vraag waarom dat dat zo lang moet duren, het is amper 2km verderop en zaterdag leveren jullie toch ook? -"Ja meneer, maar enkel pakketen die speciaal met zaterdaglevering worden verstuurd worden op zaterdag geleverd." Ehm.. juist, en de verzender had da moeten voorzien, idioten. Foutjes gebeuren, no problem - maar dan geen zaterdaglevering omdat ze niet kozen voor zaterdaglevering? Dat kan er niet in.

Zelf afhalen mocht ook al niet. Het is sneller op het opnieuw te bestellen en uit NL te laten komen. Bureaucratische onzin allemaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
BPost tja, binnenkort schrijf ik mijn memoires over dit bedrijf in een boek, het wordt vast en zeker een bestseller
1f606.png


Om maar te zeggen, heb best ook wel wat verhalen over de 'uitstekende service' van BPost. Ze hebben daar ook niet door dat ze dag na dag terrein aan het verliezen zijn tov vele andere pakjes leveranciers. Sommige Belgische bedrijven gebruiken tegenwoordig naast andere ook NL Post en geen BPost meer, simpel weg omdat NL Post wél op zaterdag levert.

Als BPost het plots wel zal doorhebben zal er weer bespaard moeten worden, op kap van de bedienden aldaar en die gaan dan weer staken, waardoor de naam BPost nog meer aan waarde verliest.

En zes keer BPost noemen in één bijdrage is ruimschoots uhhh te veel natuurlijk
1f61c.png
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hier ook frustraties van bpost .

spullen besteld vanuit china .

eerste keer komen ze bij mij de winkel binnen en willen mij niet laten aftekenen omdat bedrijfsnaam bij leveringsadres staat , moest volmacht kaartje hebben ( orderbevestiging en betaling laten zien hielp niet )

dus contact opgenomen met verkoper om pakketje opnieuw te versturen naar zelfde adres maar nu met enkel mijn naam erop .

postbode kijkt naar de belletjes van de appartementen boven de winkel , ziet mijn naam niet staan ( undeliverable ) komt binnen nog geen eens vragen , dus pakketje terug naar china

laat altijd op mijn werk leveren omdat overdag nooit iemand thuis is , nooit problemen enkel met bpost
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je hebt toch een klacht ingediend bij BPost dan ? Daar bestaat online een formulier voor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik laat ook altijd pakjes op het bedrijf leveren waar ik werk en dan zet ik gewoon m'n eigen naam. Indien er een bedrijfsvakje is, dan vul is dat ook wel in, maar enkel het bedrijf zet ik er nooit op. Anders ist den baas die het pakje opent :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
deed ik op mijn vorige werk ook zonder probleem , maar de post in brasschaat is daar moeilijker in prcs
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ergernis: Telenet reden: Prijs, kwaliteit, aanbod, etc...

Op test aankoop staat een test wat je precies teveel betaald! Ik heb 3x de test gedaan, verspreid over de dag, de eerste test via mijn gewoon bekabeld netwerk, de andere 2 testen, alles afgekoppeld, en een laptop direct aan de modem. (met amper verschil in resultaat) Ik zou dus €330 te veel betalen, en dat is dan nog berekend met een verkeerde prijs!
1f621.png


<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://youtu.be/0ilMx7k7mso</woltlab-metacode>
 

Bijlagen

  • TN.jpg
    TN.jpg
    121,5 KB · Weergaven: 10
Laatst bewerkt door een moderator:
Lang leve Belgacom (Proximus)
1f44d.png


vEkAaNl.jpg


Volgens mij scheelt er echt wel iets bij jou, want die snelheden zijn niet normaal voor Telenet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Chr1st0f zei:
Lang leve Belgacom (Proximus)
1f44d.png



Volgens mij scheelt er echt wel iets bij jou, want die snelheden zijn niet normaal voor Telenet.
eerder het nadeel van wonen in landelijk gebied, nabij de NL grens. Wanneer ik de online testen doen naar beschikbaarheid van belgacom, dan kom ik nog veel lager uit! (Of probeer bij kennissen die BGC hebben) Meestal zit ik met TN hoger, maar niet waarvoor ik betaal.


....trouwens, "Lang leve Belgacom!????? Ook 10% minder dan wat je betaald. Da's een nieuwe auto kopen met maar 3 van de deuren er in!!
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mysteryliner zei:
https://youtu.be/0ilMx7k7mso</woltlab-metacode>
Das wel een serieus pak minder, ik kom net niet aan de beloofde snelheid
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Diene speedtest klopt niet ze.

Ik haal maar 124mbps download bij test aankoop. Op speedtest.net haal ik 190mbps. En das nog over de VPN met een RDP sessie open. Als dat afstaat gaat het nog lichtjes over de 190mbps.

4635745149.png


Nu lijkt het alsof iedereen met een snelle lijn int zak gezet wordt volgens Test Aankoop hun test, terwijl waarschijnlijk hun testservers niet kunnen volgen. Maar als ze daarmee de prijs kunnen drukken, ok voor mij :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
haal bij telenet down 198.7 en up 14.4 dus niets te klagen , houd er ook rekening bij dat je bij proximus per digicorder ongv 11mb/s verliest dus telenet is voor intensieve gebruikers zeer goed , zeker met hun 500gb downlimiet tussen 12u en 24u alles daarbuiten is onbeperkt :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook wel erg vervelend dat ze uw sessies bijhouden. De eerste keer had ik via Wifi gemeten, op een minder dan ideale plek, waardoor ik natuurlijk een pak onder de beloofde snelheid uitkwam en nu kan ik niet meer reeël bij houden wat ik echt te veel betaal.

Via hun speedtest kom ik trouwens niet boven de 160 uit, terwijl via Speedtest.net ik ook tegen de 190 zit zoals bij Jasper.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Shit me die idiote vluchtelingen heel den dag op tv en in de kranten begint men kl*ten uit te hangen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan