• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Je ergernissen van vandaag

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.785
427
98
Earth
Ik weet 1 ding als brandweerman/ambulancier Je wilt niet met de moto zijn bij een ongeval! Levensgevaarlijk is het ! Mijn gasten gaan op geen moto zitten!

Je mag nog zo goed kunnen rijden als de beste motard. En de beste kledij dragen, je bent onbeschermd...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.122
324
113
Idd... Moto rijden lijkt me echt heel leuk, maar ik vind het te gevaarlijk
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.785
427
98
Earth
true en als ge ze bij elkaar moogt gaan vegen dan weet je het wel bij aanrijden is je kans op erge verwondingen erg groot
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.785
427
98
Earth
vriend van me is al 2x serieus aangereden geweest, telkens in zn recht maar hij heeft ook wijselijk alles langs de kant gezet en verkocht slimme beslissing 3x kan het wel fataal zijn

schoonbroer idem eerste keer erge verwondingen, moto weg maar nu ene terug ik wacht op zn volgende aanrijding nee ik ben er niet gerust in ik hoop dat mijn kids geen moto willen , zal het alleszins afraden of idem meegaan met iemand, nog gevaarlijker, je zit gewoon in een schietstoel achterop
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.169
72
58
Donderdag ook nog enen een tik gegeven met de auto , file rijden en deze kwam in het midden door de auto's echter ik stond niet stil en wou rechts voor sorteren en had dus mijne pinker opgezet en vanaf dat ik voorbij de camion was begon ik met indraaien...hij schoot er nog tussendoor maar we zijn tegen elkaar gereden... inhalen in de file mag inderdaad maar niet tegen 40 km/u zoals hij beweerde , beweerde ook direkt dat ik stil stond....soit , hij gelukkig niks en bij mij enkel de spiegel naar de kloten. Verzekering moet het maar uitvechten.

Als het kan mogen ze mij gerust voorbij en dan zal ik nog plaats maken maar tegenwoordig vlammen ze gewoon overal door en denken dan nog dat ze voorrang hebben op alle verkeer...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.918
242
73
Ik denk dat je in België niet hard te klagen hebt
263a.png


<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=dSuwEqu9T8U</woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.169
72
58
Ze moesten gewoon die zijn rijbewijs intrekken,zijne moto voor zijn ogen in de pers steken en dan verplichten dat hem die in zijne living moet zetten als reminder.....en hem dan nog wat uurtjes laten werken bij de spoed diensten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Force

Member
25 mei 2014
124
0
21
Je hebt nog zo'n kerel genaamd ghostrider er staan enkele marginale videos van op youtube.

Op een wiel tegen 353 km/h

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=YTdStgg0x8w</woltlab-metacode>

Maar goed van autobestuurders zal je ook wel zo'n gekke dingen vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.918
242
73
Ik vind het ambetant dat je een moto koopt, dat het dan een maand duurt vooraleer de verzekering en nummerplaat in orde zijn. En wanneer je de plaat dan eindelijk aankrijgt, dan regent het
1f620.png
En ik had zo'n goesting om wat wheelies te doen voor de schoolpoort
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Widgets will be back SOON in trakt.tv 2.0 , wat mag je verwachten van soon
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
djaxx zei:
Widgets will be back SOON in trakt.tv 2.0 , wat mag je verwachten van soon
Zie ik niet snel terug komen
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
mysteryliner zei:
dit zal vergelijkbaar zijn met Duke nukem, of half life 3.
1f606.png
'Its done when its done'.

OT: Idioot die met zijn leven speelde bij een vertrekkende trein... Trein heeft kleine delay en staat te wachten op groenlicht, kerel probeer in laatste open deur te springen, trein vertrekt en grijpt zich vast aan de deur... conducteur heeft hem eraf geduwd gehad.

Gebeurde in hasselt...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.785
427
98
Earth
:(

Gisteren wou ik mn scherm terug in elkaar steken.. Wat blijkt, zo'n metalen hoek van 90 graden die het frame bij elkaar houdt is verdwenen (1 vd 4) Erg raar, het moet eruit gevallen zijn, maar die zitten nochtans enorm stevig daarin vastgeklemd i dunno hoe dit weg kan zijn. Helaas nergens te vinden he

ksta daar nu schoon
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.122
324
113
Ik zou Kingpin is mailen. Die hebben goeie service naart schijnt dus die kunnen u misschien wel zo een extra bezorgen.

Indien dat toch niet kan, dan kun je zelf wel iets fabriceren toch?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.785
427
98
Earth
Eerst aant zien voor zelffabricaat =:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.122
324
113
Ja zo moeilijk is dat niet als je over een slijp schijfje bezit he.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.785
427
98
Earth
Tuurlijk niet.. Vooral die gleuven he Makkelijk is anders
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.122
324
113
Gaatje boren en 2 keer de slijpschijf in zetten :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.785
427
98
Earth
Tadaaaaaaaaaaaa

aBtc712.jpg


Het is echt quasi identiek, als het niet past, zal ik ene moeten bestellen vrees ik, want beter gelijkend is onmogelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator: